مصدومیت تلخ جهانبخش ادامه دارد!

صدمه دیدن تلخ جهانبخش ادامه دارد! » اصفهانیا


علیرضا جهانبخش در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا وجود ثابت در ترکیب روبه رو هنگ‌کنگ داشت، اما به‌خاطر صدمه‌دیدگی موفق نشد به بازی ادامه بدهد و در دقیقه ۷۴ معاوضه شد و با خشمگینی زمین را ترک کرد و روی نیمکت نشست که اکنون صدمه دیدن او ادامه‌دار شده است.

در شرایطی که کادر پزشکی تیم ملی بعد از دیدار ایران و هنگ‌کنگ اصرار کردند که علیرضا جهانبخش یک هفته الی ۱۰ روز دیگر شرایط برگشت به میدان ها را اشکار می‌کند، اما او حداقل یک ماه برای انجام اولین بازی خود چشم به راه مانده و تا این مدت صدمه دیدن به این ستاره فاینورد اجازه نداده در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود.

تیم فوتبال فاینورد شب قبل در هفته پانزدهم لیگ اردیویسه هلند روبه رو وولندام رده هفدهمی قرار گرفت و به پیروزی سه بر یک رسید که در جریان این بازی، علیرضا جهانبخش بازهم وجود نداشت و همانند دیدارهای اخیرشان غایب می بود.

ادامه مطلب
عکس| قضاوت که جان بازیکن را نجات داد » اصفهانیا

علیرضا جهانبخش بعد از این که در دیدار روبه رو هنگ‌کنگ معاوضه شد، در دیدار تیم ملی برابر ازبکستان وجود نداشت و سپس از آن هم در برگشت به هلند در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا روبه رو اتلتیکو مادرید اسپانیا و سه بازی متوالی لیگ اردیویسه هلند برابر اکسلسیور، آیندهوون و وولندام غایب بوده است.

ملی پوش ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هشت بازی انجام داده و یک پاس گل ثبت کرده و در چهار وجود تعویضی در دیدار لیگ قهرمانان اروپا نیز یک گل زده، امیدوار است هرچه سریعتر شرایط برگشت به میدان ها را به دست بیاورد و مجدد بتواند در ترکیب تیم هلندی قرار بگیرد.

ادامه مطلب
بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش از اجرا تا بازیگری و شهرت

تیم فوتبال فاینورد چهارشنبه شب آینده در لیگ قهرمانان اروپا روبه رو سلتیک اسکاتلند قرار خواهد گرفت که علیرضا جهانبخش امیدوار است در این مسابقه شرایط برگشت به میدان ها را بعد از یک ماه به دست بیاورد و همانند بازی رفت برابر همین تیم گلزنی کند.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments