اپل ظاهراً عملکرد اپلکیشن جدید iMessage در اندروید را مختل کرد

اپل انگارً کارکرد اپلکیشن تازه iMessage در اندروید را مختل کرد


هفته قبل اپلیکیشنی به نام Beeper Mini معارفه شده می بود که iMessage را برای تلفنهای اندرویدی فراهم می‌کرد. اکنون این اپلیکیشن با مشکلات فنی روبه رو شده است و انگار کاربران نمی توانند مطلب‌های خود را دریافت یا ارسال کنند.

با گذشت زمان اکنون این مشکلات شدیدتر شده‌اند و در شبکه اجتماعی ردیت گزارش‌های بسیاری از این بابت انتشار شده است. چندین کارمند ورج نیز ادعا کرده‌اند که از روز جمعه دیگر نتوانسته‌اند شماره خود را در Beeper Mini فعال کنند و همه این موارد مشخص می کند که اپل انگارً همه راه‌هایی را که از ابتدا به برنامه اجازه می‌داد تا کار کند، مسدود کرده است.

در زمان معارفه این اپلیکیشن حرف های شده می بود که Beeper Mini برای انتقال اطلاعات از مک مینی در دیتاسنتر خود منفعت گیری می‌کنند. در واقع کاربر مطلب را به مک مینی می‌فرستد و مطلب از مک مینی به iMessage ارسال می‌بشود.

ادامه مطلب
سرپرست پروژه ویژن پرو بعد از 25 سال وجود در اپل، بازنشسته می‌شود

عکس العمل گسترش‌دهنده اپ تازه iMessage اندروید به مشکلات تشکیل‌شده

«اریک میگیکوفسکی»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار Beeper درمورد مشکلات برنامه خود و ربط آن با اپل می‌گوید:

«اگر اپل این کار را انجام داده باشد، فکر می‌کنم بزرگ‌ترین سؤالی که وجود دارد این است که اگر اپل واقعاً به نگه داری حریم خصوصی و امنیت کاربران آیفون اهمیت می‌دهد، چرا سرویسی را متوقف کرده که کاربران را قادر می‌سازد تا به جای منفعت گیری از سرویس ناامن SMS، برای کاربران اندروید مطلب‌های رمزگذاری‌شده ارسال کنند؟»

1702113774 190 اپل انگارً کارکرد اپلکیشن تازه iMessage در اندروید را مختل.webp
اپل انگارً کارکرد اپلکیشن تازه iMessage در اندروید را مختل کرد ۱۰

Beeper Mini نتیجه تلاشی جامع برای مهندسی معکوس پروتکل مطلب‌رسانی اپل می بود. ابتدا یک دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستانی موفق به انجام این کار شده می بود و برای مدتی همه‌چیز بدون مشکل کار می‌کرد. کوششهای این دانش‌آموز تبدیل ساخت اپلیکیشن Beeper Mini شد که برای منفعت گیری از آن باید اشتراک ماهانه ۲ دلاری تهیه کرد.

ادامه مطلب
پنج تحول که بازسازی Fantastic Four مارول با آن‌ها بهتر خواهد شد_اصفهانیا

در حالی که گسترش‌دهندگان و کاربران Beeper باور داشتند که مسدودکردن این برنامه اندرویدی برای اپل سخت خواهد می بود و انجام آن قیمت زحمت‌کشیدن را نخواهد داشت، اما انگارً این کار برای اپل آسان‌تر از چیزی بوده که دیگران انتظار داشته‌اند. گسترش‌دهندگان Beeper Mini امیدوار بودند که بتوانند اپلیکیشن خود را به یک برنامه مطلب‌رسان یکپارچه تبدیل کنند که در نهایت از RCS و SMS حمایتمی‌کند، اما اکنون به‌نظر می‌رسد مشکلات جدی سد راه آن‌ها شده است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments