پاسخ رد یوونتوس به دعوت توهین‌آمیز الخلیفی

جواب رد یوونتوس به دعوت توهین‌آمیز الخلیفی » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، باشگاه یوونتوس با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری رویترز خبرداد که دعوت ناصر الخلیفی برای برگشت به اتحادیه باشگاه‌های اروپایی را نپذیرفته است.

یوونتوس سال ۲۰۲۱ همزمان با اغاز پروژه نافرجام سوپرلیگ اروپا، از عضویت در اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) انصراف داد و این در حالی می بود که تا آن زمان رئیس زمان باشگاه، آندره‌آ آنیلی ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپا را هم برعهده داشت. با کناره‌گیری یووه و آنیلی از ECA، ناصر الخلیفی به گفتن رئیس تازه این مجموعه انتخاب شد.

با تحول کادر مدیریت باشگاه یوونتوس در پی افشای تخلفات مالی در ابتدای سال جاری و محرومیت آندره‌آ آنیلی، مدیران تازه باشگاه از پروژه سوپرلیگ کنار کشیدند و به این ترتیب رئال مادرید و بارسلونا را به گفتن تنها بازماندگان از جمع ۱۲ بنیان‌گذار اولیه پروژه تنها گذاشتند.

ادامه مطلب
عکس| لحظه تاریخ سازی رونالدو به ثبت رسید » اصفهانیا

کناره‌گیری یوونتوس از سوپرلیگ، ناصر الخلیفی و همکارانش را وسوسه کرد که از بانوی پیر برای برگشت به ECA دعوت به عمل آورند هرچند به روشای نه‌ چندان محترمانه و توأم با توهین. رئیس قطری PSG، روز قبل (پنجشنبه) بعد از وجود در جلسه اعضای هیئت رئیسه اتحادیه باشگاه‌های اروپا به خبرنگاران او گفت: اگر یوونتوسی‌ها از تلاش برای رسیدن به مقصد مدنظرشان که به نظر من یک پروژه احمقانه است دست بردارند، ما از برگشت‌شان استقبال می‌کنیم. من با مالک باشگاه سخن بگویید کرده‌ام. در واقع او با من تماس گرفت و من فکر می‌کنم که آنها می‌خواهند برگردند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس| نشاط متفاوت سردار بعد از درخشش در رم » اصفهانیا

ادعای ناصر الخلیفی زیاد سریع توسط بانوی پیر تکذیب شد و این باشگاه در بیانیه‌ای که به برای رویترز ارسال کرد، نوشت: باشگاه یوونتوس به هیچ گفتن مشغول بازدید امکان برگشت مجدد به اتحادیه باشگاه‌های اروپا نیست.

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments