شرایط فروش سورن پلاس XU7P

شرایط فروش سورن پلاس XU7P از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲


ایران ماشین بعد از معارفه سورن پلاس XU7P به مشتریان، اکنون شرایط فروش این ماشین را نیز اظهار کرده است. در شرایط فروش سورن پلاس XU7P که طی آذرماه ۱۴۰۲ انتشار شده است، این ماشین با دو روش قابل خرید خواهد می بود. مشتریان می‌توانند سورن پلاس تازه را به روش نقدی خریداری کنند و آن را طی ۳۰ روز کاری تحویل بگیرند. این چنین امکان پیش‌خرید این ماشین با تحویل در سال آینده نیز وجود دارد.

علاقه‌مندان به خرید سورن پلاس XU7P با موعد تحویل سریع، می‌توانند این ماشین را تنها در رنگ سفید خریداری کنند. بااین‌حال اگر به خرید سورن پلاس در دیگر رنگ‌ها علاقه دارید، بایستی برای تحویل این ماشین تا سال آینده صبر کنید. این چنین این شرایط اکنون تنها در دسترس متقاضیان خرید ماشین از سامانه یکپارچه قرار دارد. متقاضیان ایران ماشین با برتری تحویل ماشین در بهار ۱۴۰۳، قادر به شرکت در این شرایط فروش خواهند می بود. ایران ماشین برای خبر‌رسانی به مشتریان، پیامک فراخوان را برای آن‌ها ارسال کرده است.

ادامه مطلب
بیرون آوردن عنکبوت از یک گوش زن 64 ساله! + ویدیو

جدول شرایط فروش سورن پلاس XU7P در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۴۵۹,۱۸۹,۰۰۰ سفید ۳۰ روزه

برای خرید سورن پلاس XU7P با موعد تحویل ۳۰ روزه، بایستی همه وجه این ماشین را در لحظه ثبت‌نام به حساب شرکت واریز کنید. قیمت سورن پلاس XU7P اکنون نزدیک به ۴۶۰ میلیون تومان است. ایران ماشین نیز بعد از ۳۰ روز کاری، این ماشین را تنها با رنگ سفید به شما تحویل می‌دهد. شرایط فروش سورن پلاس XU7P با موعد تحویل سریع، فاقد سود شراکت و انصراف است.

شرایط فروش سورن پلاس XU7P از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲ ۷

دیگر متقاضیان که مایل به پرداخت کامل بهای ماشین اکنون نیستند یا تمایل دارند که اتومبیل خود را در رنگ‌های غیرسفید خریداری کنند، می‌توانند در قسمت پیش‌فروش شرکت کنند. پیش پرداخت این ماشین کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان است و موعد تحویل آن نیز خرداد و تیر ۱۴۰۳ خواهد می بود.

ادامه مطلب
روش دیدن مطلب های حذف شده اینستاگرام
آخرین مطالب

شرایط پیش فروش ایران ماشین در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین پیش پرداخت رنگ‌های حاضر موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۱۸۳,۶۴۷,۵۶۰ سفید، مشکی، خاکستری، آبی کبود خرداد ۱۴۰۳
۱۶۰,۶۹۱,۶۱۵ تیر ۱۴۰۳



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments