آیفون 16 و گلکسی S24 احتمالاً مقدار حافظه رم خود را تغییر نمی‌دهند

آیفون ۱۶ و گلکسی S24 به گمان زیادً مقدار حافظه رم خود را تحول نمی‌دهند


بر پایه پست یک منبع آگاه، به‌نظر می‌رسد که خانواده آیفون ۱۶ و گلکسی S24 به همان مقدار نسخه‌های قبلی خود حافظه رم خواهند داشت. آیفون ۱۵ معمولی دارای ۶ گیگابایت رم و مدل‌های پرو دارای ۸ گیگابایت می باشند. اگر شایعه امروز درست باشد، آیفون ۱۶ پایه هم چنان رم کمتری نسبت به آیفون ۱۶ پرو خواهد داشت. این چنین گمان دارد سری گلکسی S24 با پیکربندی رم شبیه نسل قبلی اراعه بشود؛ اما احتمالا یک مدل ۱۲ گیگابایتی را هم برای S24 پلاس ببینیم.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، این گمان وجود دارد که مقدار رم در پرچمدارهای آتی اپل و سامسونگ تغییری نکند. اگر این دو شرکت بخواهند تلفنهای خود را به هوش مصنوعی مولد تجهیزکنند، احتمالا این مقدار رم جوابگو نباشد. گوگل روال تمرکز بر اراعه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را با پیکسل ۸ اغاز کرد و انتظار می‌رود که سامسونگ و اپل نیز به‌ترتیب با گلکسی S24 و آیفون ۱۶ از این روال پیروی کنند. اگرچه مدتی است که یادگیری ماشین بخشی از موبایل‌ها شده، اما اکنون تمرکز بر هوش مصنوعی مولد و هوش مصنوعی محلی روی دستگاه است.

ادامه مطلب
اپل انگارً کارکرد اپلکیشن تازه iMessage در اندروید را مختل کرد

مقدار رم سری آیفون ۱۶ و گلکسی S24 و تجهیز به هوش مصنوعی

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، هوش مصنوعی برای پردازش درون‌دستگاهی به رم بیشتری نیاز دارد. به این علت اگر سامسونگ و اپل بخواهند این فناوری را به تلفنهای هوشمند خود بیاورند، حتماً نیاز به پیکربندی رم نیرومندتری خواهند داشت. بااین‌حال، این دو شرکت به گمان زیادً تغییری در مقدار رم پرچمدارهای آینده خود تشکیل نخواهند کرد.

آیفون ۱۶ و گلکسی S24 به گمان زیادً مقدار حافظه رم خود را تحول نمی‌دهند ۷

بر پایه پستی که در ایکس انتشار شده است، به گمان زیادً اپل و سامسونگ به دو علت دست به تحول پیکربندی رم نمی‌زنند: (یک) با افزایش رم، قیمت دستگاه نیز افزایش می‌یابد، (دوم) اپلیکیشن‌ها چندان نیازی به رم اضافه‌تر ندارند. اپل و سامسونگ به گمان زیادً هیچ منفعت‌ای در پرداخت هزینه اضافه برای این منظور نمی‌بینند؛ مگر ثمره بسیاری وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
بازدید مجازی از موزه‌های معروف دنیا؛ ۹ موزه مشهور دنیا را رایگان ببینید
آخرین مطالب

بر پایه گزارش‌های قبلی، تلفنهای هوشمند با هوش مصنوعی اختصاصی خود به ۱۲ گیگابایت رم برای قابلیت‌های تشکیل عکس و ۲۰ گیگابایت رم برای عملکردهای دستیار هوش مصنوعی نیاز دارند.

حتی اگر سامسونگ و اپل نخواهند هوش مصنوعی همه‌کاره اراعه کنند، می‌دانیم که تلفنهای تازه آن‌ها حداقل برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را خواهند داشت. به این علت نمی‌توان با مطمعن او گفت که آیا پیکربندی رم قدیمی پرچمدارهای سال آینده با هوش مصنوعی سازگار خواهد می بود یا خیر. پیش‌ازاین، شایعه شده می بود که اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی را در سیری گنجانده است و آن را به‌گفتن یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فروش آیفون ۱۶ معارفه می‌کند.

ادامه مطلب
ایکس با شکایت یک آژانس تبلیغاتی همنام خود مواجه شد





منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments