1176 محله اصفهان شناسنامه‌دار شدند

اجرای مطرح امنیت محله محور پلیس استان در تابستان جاری


فرمانده انتظامی استان اصفهان به عمل های پلیس در چند ماه قبل به‌اختصاصی آبان ماه ۱۴۰۲ پرداخت و آمار کشفیات، دستگیری و برخورد با مجرمان را برشمرد.

سردار حمید علی‌نقیان پور در جمع خبرنگاران گفتن داشت: دستورالعمل امنیت محله محور در انتهای تابستان سال جار اغاز شد که بر پایه آن ۱۱۷۶ محله بزرگ اصفهان شناسنامه‌دار شدند و در پی آن ۳۷۰۰ نفر از معتمدان این محلات نیز برای انجام عمل های ذیل این مطرح با پلیس در تعامل می باشند.

او افزود: در آبان ماه سال جاری ۲۸۴ نقطه آلوده در سطح استان اصفهان شناسایی شدند که عموما محل پاتوق استعمال مواد مخدر، خانه‌های پلاک قرمز، مراکز فساد، خانه‌های مجردی سارقان، محل تردد اراذل‌واوباش و مواردی نظیر این را شامل می‌شد و برای مردم تشکیل ناامنی کرده می بود.

ادامه مطلب
قسمت خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا پشتیبانی می‌کند

سردار علینقیان پور او گفت: درراستای مطرح امنیت محله محور ۷۰۰ نفر از اوباش دستگیر شده و ۶۰۲ مورد سرقت کشف شد که گاه چند سرقت از یک نفر سرزده می بود. این چنین ۵۷۸ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر شده و ۱۲۰۰ معتاد متجاهر نیز شناسایی شدند.

او گفتن داشت: در راستای آگاه‌سازی جمعی مردم شهر با هم‌اندیشی معتمدان محل، ۱۷۳ کلاس آموزشی نیز برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفتن داشت: پلیس فتای استان اصفهان با رصد دقیق و گسترده در فضای مجازی در آبان ماه سال جاری ۱۹۵۲ مورد سایت مجرمانه را کشف و بعد از مسدودسازی با گردانندگان آن برخورد قضایی صورت گرفت. ضمن این که ۸۴۴ مورد پرونده قضایی در رابطه جرائم فضای مجازی راه اندازی شد.

ادامه مطلب
متن تبریک عید قربان 1403

او در ادامه گفت: از ۳۰۰ واحد صنفی اینترنتی که دارای مجوز فعالیت و خریدوفروش بودند، بازدید، نظارت و آموزش تخصصی پلیس صورت گرفت. تعداد ۸۳۵۲ نفر تماس نیز خواست مشاوره تخصصی در رابطه فضای مجازی اراعه شد.

سردار علینقیان پور گفتن داشت: در آبان ماه بیشتر از ۱۰۰ مورد لینک مجرمانه در فضای مجازی مسدود شده و موارد اخاذی شده به قیمت ۳ میلیارد تومان به مال‌باختگان بازگردانده شد.این چنین برخورد با مصادیق مجرمانه و مزاحمت‌های اینترنتی یا موارد هتک حیثیت در این ماه نسبت به زمان شبیه ۶۳ درصد افزایش یافت.

او گفتن داشت: در پلیس آگاهی ۹ باند گسترده سرقت در سطح سرزمین شناسایی شدند چرا که عموما از سارقان در حرکت راه اندازی شده‌اند که در یک استان ساکن نمی‌همانند. در عرصه سرقت‌های مهم نیز ۴۰ درصد افت و دستگیری ۲۱۷۵ سارقان انجام شده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفتن داشت: مطابق بازدید و جمع‌بندی‌های انجام شده اشکار شد درصد بالایی از تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها صورت می‌گیرد. در این راستا برنامه اختصاصی‌ای برای برخورد با رانندگان حادثه‌ساز در دستور کار قرار داده‌ایم و طی آن به توقیف روزانه و ساعتی خودروهای متخلف پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب
مدیران ارشد هلال احمر ایران به ژنو سفر کردند » اصفهان امروز آنلاین

سردار علینقیان پور گفتن داشت: در عرصه کشفیات مواد مخدر تنها در آبان ماه ۱۴۰۲ مقدار دو تن کشفیات داشته‌ایم که بخشی مربوط به برخورد زیاد تر است اما قسمت دیگر جای نگرانی دارد.

او این چنین گفتن داشت: در آبان ماه قبل ۳۴۵۰ مورد بازدید از اصناف سطح استان انجام شده که تبدیل ۳ هزار مورد تذکر و اخطار به ایشان شد؛ در این زمان ۶۱۴ واحد صنفی متخلف با نیز حکم قضائی بسته شدند که عموما علت پلمپ ایشان مربوط به فروش کالاهای قاچاق و آنچه امنیت جانی و روانی جامعه را تهدید می‌کنند، بوده است.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: در این زمان ۲۹۲ فقره پرونده مرتبط با مفاسد اقتصادی و شبکه‌های گسترده قاچاق در پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی نیز راه اندازی شد و در حوزه شناسایی و برخورد با این جرائم افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به زمان شبیه صورت گرفته است.

ادامه مطلب
 من ربات نیستم  » اصفهان امروز آنلاین

این در حالی است که در هشت ماه سپری شده امسال راه اندازی پرونده‌های تخلفات اقتصادی کلان و باندی ۳۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و قیمت ریالی این پرونده‌ها نیز با رشد ۱۱۲ درصدی روبه رو بوده است.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments