برای تامین نیاز کشور، ناچار به کاهش کیفیت بنزین هستیم

برای تامین نیاز سرزمین، ناچار به افت کیفیت بنزین هستیم


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منبع های طبیعی و محیط زیست مجلس خبرداد بر پایه گزارش‌های اراعه شده با دقت به افزایش مصرف گازوئیل و بنزین در سرزمین به‌ناچار بخشی از اکتان حاضر در بنزین افت داده می‌بشود تا بتوان از نظر مقداری سقف تشکیل را برای پاسخگوی به نیاز روزانه افزایش داد.

انچه که خانه ملت گزارش داده، «علیرضا نظری»، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منبع های طبیعی و محیط زیست مجلس، او گفت: «بر پایه گزارش نماینده سازمان برنامه و بودجه محدودیت‌هایی برای تامین منبع های ملزوم به منظور تزریق به شهرداری‌ها وجود دارد تا نسبت به بهینه‌سازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کنند.»

او این چنین در ادامه گفت: «دستورکار نشست امروز کمیسیون به نوشته بازدید روال اجرای قانون هوای پاک با وجود نمایندگان وزارتخانه‌‎های سرزمین، نفت، سرزمین و سازمان برنامه و بودجه تعلق داشت که متاسفانه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت حاضر نشدند.»

ادامه مطلب
دانه‌های بیلی در خورشیدگرفتگی کامل
برای تامین نیاز سرزمین، ناچار به افت کیفیت بنزین هستیم ۱۲

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، این چنین گفت: «مسئولین وزارت نفت گزارشی از روال و مقدار تشکیل فرآورده های نفتی شامل گازوئیل، بنزین و مراعات استانداردهای ملزوم در این تولیدات اراعه دادند و بازدید شد. بر پایه گزارش‌های اراعه شده با دقت به افزایش مصرف گازوئیل و بنزین در سرزمین ناچارا بخشی از اکتان حاضر در بنزین افت داده می‌بشود تا بتوانند از نظر مقداری سقف تشکیل را برای پاسخگوی به نیاز روزانه افزایش دهند.»

به حرف های او مطابق گزارش نماینده وزارت نفت پالایشگاه‌های شازند، اصفهان، بندرعباس، تبریز، شیراز و ستاره خلیج فارس در برنامه زمانبندی شده باید مسیر ملزوم برای بهینه‌سازی تشکیل و این چنین تشکیل سوخت بر پایه استانداردهای یورو۴ طی کنند.

ادامه مطلب
رمز کارت سوخت چیست؟ | آموزش بازیابی و تحول رمز کارت بنزین_اصفهانیا

این نماینده مجلس گفت: «در جلسه گزارشی اراعه شد که دادستانی کل سرزمین جمع‌بندی کاملی از تکالیف احصاء شده در عرصه اجرای قانون هوای پاک، کم کاری های انجام نشده و پیشنهادات جامع در این عرصه تهیه و آن را در اختیار دادستان کل سرزمین قرار داده اند.»

نظری نظر دارد نماینده وزارت سرزمین گزارشی در راستای برقی کردن ماشین و موتور سیکلت‌ها، گسترش شبکه ریلی شهری و این چنین او گفت و گو خودروهای دیزلی و ون‌ها و تغییرات تشکیل شده نقش آفرینی برای افت آلایندگی اراعه کرد، که بر پایه آن عمل های خوبی صورت گرفته می بود که نسبت به سال‌های قبل بهتر می بود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منبع های طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، او گفت: «بر پایه گزارش نماینده سازمان برنامه و بودجه محدودیت‌هایی برای تامین منبع های ملزوم به منظور تزریق به شهرداری‌ها وجود دارد تا نسبت به بهینه‌سازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عمل کنند.»

ادامه مطلب
«رابرت دنیرو» اپل را به سانسور سخنرانی‌اش در مراسم جوایز گاتهام 2023 متهم کرد

به حرف های نماینده خمین در مجلس، مقرر شد از طریق کمیسیون درخواستی برای برگزاری نشست با وجود رئیس سازمان محیط زیست، وزرای صنعت، معدن و تجارت، سرزمین، نفت، نیرو و دادستان کل سرزمین در صحن مجلس نقل و گزارش دقیقی در عرصه کارکرد دستگاه‌ها در عرصه اجرای قانون هوای پاک اراعه بشود تا توسط نمایندگان برسی دقیق نسبت به کارکرد دستگاه‌ها صورت بگیرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

پایین بودن کیفیت بنزین به‌گفتن یکی از مشکلات مهم مالکان خودروهای خارجی در ایران محسوب می‌بشود. هرچند این مشکل از سال‌ها قبل وجود داشته، اما اکنون با دقت به این‌که خودروهای تازه به‌علت تکنولوژی ساخت پیشرفته خود به بنزین باکیفیت نیاز دارند، این مشکل بیشتر از پیش نمایان شده است.

ادامه مطلب
کشف فسیل یک دلفین باستانی غول‌پیکر در جنگل‌های آمازون + عکس
1702368412 50 برای تامین نیاز سرزمین، ناچار به افت کیفیت بنزین هستیم
برای تامین نیاز سرزمین، ناچار به افت کیفیت بنزین هستیم ۱۳

عدد اکتان به‌گفتن یکی از با اهمیت ترین مشخصه‌های سوخت محسوب می‌بشود. در واقع هرچه مقدار عدد اکتان بنزین زیاد تر باشد، کیفیت آن نیز در سطح بالایی قرار خواهد داشت. اگر عدد اکتان بنزین پایین‌تر باشد، اشتعال آن سریع تر انجام می‌بشود. از این رو هنگامی که بنزین داخل سیلندر موتور می‌بشود، توانایی تحمل سختی بالا را ندارد و فرایند اشتعال آن بلافاصله پیش از جرقه شمع انجام خواهد شد.

در این چنین شرایطی پیشرانه نمی‌تواند این اشتعال زودهنگام را برنامه‌ریزی کند و ضربه‌هایی که از این اشتعال حاصل می‌بشود، صدمه‌های جبران‌ناپذیری را به‌همراه خواهد داشت.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments