تـور سپاهان برای شکار یک پرسپولیسی

تـور سپاهان برای شکار یک پرسپولیسی » اصفهانیا


درست در روزی که پرسپولیس روبه رو الدحیل در ورزشگاه آزادی ناکامی خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، خبر دلواپس‌کننده‌ فرد دیگر این باشگاه پرطرفدار را تحت تأثیر قرار داد. خبری با مضمون هشدار یا نوتیس گئورگی گولسیانی به باشگاه بابت عدم پرداخت مطالباتش. نوتیس برای نزدیک به ۱۵ یا ۱۶ روز قبل می بود که باشگاه پرسپولیس جدی نگرفت و تا قبل از بازی با الدحیل به خواسته دفاع کننده گرجستانی خود اهمیتی نداد.
در قوانین چند مسئله وجود دارد. اول این که اگر باشگاه به نوتیس بازیکن یا مربی خود دقت نکند، او می‌تواند با اسنادی که در اختیار دارد قراردادش را یکطرفه فسخ کند و به گفتن بازیکن آزاد راهی تیم تازه بشود. یقیناً به شرطی که مهلت قانونی نقل و انتقالات به آخر نرسیده باشد. در غیر این صورت بازیکن با همان فسخ یکطرفه باید تا اغاز بازه بعدی نقل و انتقالات چشم به راه بماند و سپس با باشگاهی تازه قرارداد امضا کند.
گولسیانی نوتیس داد و تا بازی با الدحیل فردی هم به آن رسیدگی نکرد. او اما روبه رو هوادار در ترکیب مهم پرسپولیس قرار گرفت. اکنون نوتیس قبلی او خود به خود پاک شده و سندیتش را از دست داده است. قانون می‌گوید اگر بازیکنی نوتیس می‌دهد، یعنی از شرایط خود در باشگاهی که بازی می‌کند راضی نیست، اگر در ترکیب قرار بگیرد و داخل زمین یا حتی لیست بازی بشود، یعنی از حالت رضایت دارد. به این علت در ماجرای نوتیس اول گولسیانی، او فعلاً حقی برای فسخ یکطرفه قرارداد ندارد و یقیناً احتمالا هم باشگاه در یکی، دو روز منتهی به بازی با هوادار توانسته نظر او را جلب کند و بخشی از مبلغ قراردادش را بپردازد.
با این حال هشدار گولسیانی را باید جدی گرفت. آن‌هم در شرایطی که پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی را به علت صدمه‌دیدگی رباط صلیبی تا انتهای فصل از دست داده و مدافعانی همانند فرشاد فرجی و وحدت هنانوف هم در سطحی نیستند که بتوانند خواسته‌های یحیی را در قسمت دفاعی برآورده کنند. به همین علت نگه داری گولسیانی و رسیدگی به مشکلات مالی او که یقیناً حق هر بازیکنی هم هست، از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است. بخصوص در شرایطی که چند تیم مدعی در خط دفاع با مشکلاتی روبه رو شده‌اند و برای آنها چه چیزی بهتر از جدایی دفاع کننده گرجستانی از پرسپولیس.

ادامه مطلب
عکس‌| ژست خاص نیمار در هواپیما؛ ستاره برزیلی تا ساعاتی دیگر در ایران

گولسیانی سابقه وجود در سپاهان را دارد و خاطرات خوشی هم از بازی در اصفهان به یادگار گذاشته. سپاهان با افتبازیکن در مرکز خط دفاع روبه رو شده و چاره‌ای جز تحول پست بازیکنان ندارد. به همین علت در ۲ بازی تازه برابر الاتحاد و مس رفسنجان، محمد قربانی از خط میانی به قلب خط دفاع منتقل شده و در این نقطه از زمین به میدان رفته. محمد دانشگر، هادی محمدی و سیاوش یزدانی تنها مدافعان میانی تخصصی سپاهان می باشند و مورایس به نفر چهارمی نیاز دارد تا بتواند در اوقات الزامی به این منطقه از زمین سر و سامان بدهد.
جدایی جونیور برزیلی و تحول و تغیرات در بدنه مدیریتی سپاهان علتشده تا این تیم مدعی برای وجود قوی در بازار نقل و انتقالات از همین اکنون فعالیت‌هایش را اغاز کند. یکی از عمل‌هایی که شنیده می‌بشود مد نظر سپاهانی‌ها قرار دارد شکار گولسیانی است. مدافعی که از شرایطش در پرسپولیس رضایت ندارد و یقیناً با سپاهان می‌تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. پول سپاهان نقد است و گولسیانی در همه مدتی که عضو این تیم بوده هیچ زمان پرداخت نشدن حق و حقوقش را توانایی نکرده. همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا سپاهان یک انتخاب ایده‌آل برای گولسیانی باشد. مدافعی که پرسپولیس زیاد راحت او را از دست نمی‌دهد، مگر این که عدم اهمیت به نوتیس‌ها کار دست درویش و گل‌محمدی بدهد. احتمالا این نوشته در این مقطع وقتی از سوی سپاهان تکذیب بشود اما تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

ادامه مطلب
عکس‌| ستاره تاریخ‌ساز ایران در شیکاگو آمریکا » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments