«رویا شهر» متقاضی جشنواره فیلم فجر شد

«رویا شهر» متقاضی جشنواره فیلم فجر شد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران ضمن بازدید از پشت صحنه دوبله و صداگذاری انیمیشن «رویا شهر» با عوامل تشکیل این تاثییر سینمایی به او مباحثه نشست.

انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به کارگردانی محسن عنایتی داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر بشود. این تاثییر نگاهی به آینده دارد و امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این تاثییر سینمایی است.

زیبایی نژاد او گفت: گروه سنی کودک و نوجوان این روزها شرایط زیاد خاصی را پشت سر می‌گذارد و هجمه زیاد سنگینی از نظر تولیدات گوناگون رسانه‌ای علیه آنان وجود دارد. برخی از این تولیدات فضای مسمومی داشته و تنها مقصد آنها تحول الگوی فرهنگی نوجوانان ایرانی است. در این شرایط باید تلاش کنیم محتوای فرهنگی مناسبی را در اختیار آنان قرار بدهیم.

ادامه مطلب
خزاعی در سینما، جبلی در تلویزیون؛ حذف و سانسور با یک دستورالعمل «خالص سازی»/ سینما به اسلامی و غیر اسلامی تقسیم نمی‌بشود؛ سینما، سینماست

وی با اشاره به اهمیت ساخت انیمیشن‌های دلنشین برای کودکان و نوجوانان او گفت: نگاهی به سینمای کودک و نوجوان در چند سال تازه به وضوح مشخص می کند که استقبال از هنر انیمیشن تا چه اندازه زیاد بوده و عمده فیلم‌های انیمیشن، دقت بچه‌ها و والدین آنها را به خود جلب کرده است. به نظر می‌رسد مسیر برای فعالیت در این عرصه، هموار است‌ و باید به ساخت انیمیشن های قوی دقت بیشتری کرد که حتما اثرات زیاد بسیاری را به همراه خواهد داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان دوشنبه 25 دی 1402 » اصفهانیا

زیبایی نژاد اصرار کرد: شهرداری تهران پیش از این آثار سینمایی مختلفی را اختصاصی رده سنی کودک و نوجوان به وجود اورده است. انیمیشن اربعینی «سرزمین تو» یکی از همین آثار می بود. «رویا شهر» ادامه همان مسیر با سخن های تازه برای کودک و نوجوان است.

او با اشاره به نوشته مهم انیمیشن «رویا شهر» او گفت: رویاپردازی ویژگی خاص دوران نوجوانی است و تعداد بسیاری از نوجوانان رویای قهرمان بودن را در ذهن پرورش خواهند داد. این تاثییر سینمایی تلاش دارد قهرمانانی با ویژگی‌های بومی و مبتنی بر اصول جامعه ایرانی را به نمایش بگذارد.

او با اشاره به گمان وجود این تاثییر سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر او گفت: انیمیشن «رویا شهر» آخرین مرحله های دوبله و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و آماده وجود در رویدادهای سینمایی سرزمین می‌بشود. این تاثییر متقاضی وجود در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد می بود تا در این اتفاقات مهم سینمایی سرزمین رونمایی بشود.

ادامه مطلب
حس خطر آقای ‌ساسی » اصفهانیا

بر پایه این گزارش، انیمیشن «رویا شهر» محصول اداره کل فرهنگی شهرداری تهران است که با شراکت مجتمع مهوا و سازمان سینمایی سوره در استودیو آینده‌نگار تهیه و تشکیل شده است. مصطفی حسن آبادی تهیه کننده این تاثییر است، مجری مطرح آن آینده نگار بوده و دوبله آن با وجود منوچهر زنده دل، لیلا کوهسار، میرطاهر مظلومی، آرزو آفری، ابراهیم شفیعی و اردشیر منظم در حال انجام است.

۲۴۵۲۴۵

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments