عینک متا حالا با هوش مصنوعی به سؤالات پاسخ می‌دهد و متن‌ها را ترجمه می‌کند

عینک متا اکنون با هوش مصنوعی به سؤالات جواب می‌دهد و متن‌ها را ترجمه می‌کند


عینک هوشمند Meta Ray-Ban یکی از محصولات نوآورانه متا در سال‌های تازه بوده است که غول فناوری هم چنان به گسترش آن ادامه می‌دهد. نسل تازه این عینک در مهرماه همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی معارفه شده می بود و اکنون متا قابلیت‌های جدیدی برای دستیار هوش مصنوعی آن اراعه کرده است که می‌تواند محیط اطراف شما را بازدید کند، به سؤالات‌تان جواب دهد و زبان‌های گوناگون را به یکدیگر ترجمه کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا با انتشار کردن یک ویدیو در اینستاگرام قابلیت تازه عینک هوشمند متا Ray-Ban را نشان داد. در این ویدیو که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، او ابتدا یک پیراهن را به عینک خود مشخص می کند و سپس از دستیار هوش مصنوعی آن می‌خواهد تا بر پایه آن یک مدل شلوار نظر کند. عینک هوشمند متا با توانایی مبتنی بر هوش مصنوعی تازه خود سپس پیراهن را به‌درستی توصیف کرد و چند نظر برای شلوار به زاکربرگ اراعه کرد.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی_اصفهانیا

نمایش قابلیت عینک هوشمند متا در ترجمه

قابلیت‌های عینک ‌هوشمند ‌متا به همین مورد محدود نمی‌بشود و زاکربرگ در ویدیو فرد دیگر از آن می‌خواهد تا متن اسپانیایی یک عکس را برایش به انگلیسی ترجمه کند. در ویدیو زیر می‌توانید نحوه ترجمه عینک را مشاهده کنید:

زاکربرگ اولین بار در ماه سپتامبر درمورد قابلیت‌های هوش مصنوعی عینک هوشمند Ray-Ban به «الکس هیت» از The Verge توضیح داده می بود. مدیرعامل متا در آن زمان او گفت که کاربران Meta Ray-Ban می‌توانند در طول روز با دستیار هوش مصنوعی متا سخن بگویید کنند و سؤالات مختلفی از آن بپرسند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کارمندان تسلا برای تشکیل خودروی نسل بعدی باید در کارخانه بخوابند!

همانطور که «اندرو باسورث»، مدیرفنی ارشد متا توضیح می‌دهد، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عینک Ray-Ban اکنون فقط برای کاربران ایالات‌متحده اراعه شده است.





منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments