اینستاگرام ‌با قابلیت جدید ارسال نوت‌های ویدئویی 2 ثانیه‌ای به‌روز شد

اینستاگرام ‌با قابلیت تازه ارسال نوت‌های ویدئویی ۲ ثانیه‌ای به‌روز شد


کاربران اینستاگرام مدتی است می‌توانند در تکه بالای دایرکت یادداشت‌های کوتاهی در قالب حداکثر ۶۰  کاراکتر، به‌زمان ۲۴‌ ساعت به اشتراک بگذارند. اکنون این امکان برای آنها فراهم شده که در کنار محتوای نوشتاری بتوانند ویدیوهای مختصر ۲ ثانیه‌ای را نیز انتشار کنند.

همانطور که حرف های شد مدتی است کاربران اینستاگرام می‌توانند در تکه بالای قسمت دایرکت، محتوای متنی و یادداشت‌های کوتاهی را مربوط به کارهای روزانه یا مطلب‌هایی که تمایل دارند با دیگران به اشتراک بگذارند، انتشار کنند. کاربران تا بحال می‌توانستند فقط محتوای متنی را در تکه نوت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارند ولی اکنون اینستاگرام این قابلیت را گسترش داده و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند نوت‌های ویدیویی ۲ ثانیه‌ای انتشار کنند تا به زمان ۲۴ ساعت در بالای قسمت دایرکت قابل دسترسی باشد.

ادامه مطلب
نخستین مسابقه بین‌المللی فتح پرچم مکو (MECO CTF 2024) با وجود شرکت کنندگانی از ۱۰۴ سرزمین جهان برگزار شد
اینستاگرام ‌با قابلیت تازه ارسال نوت‌های ویدئویی ۲ ثانیه‌ای به‌روز شد ۷

نوت‌های ویدیویی ۲‌ ثانیه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

نوت‌های اینستاگرام برپایه محتوای متنی طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفت. مدتی قبل قابلیت اضافه کردن محتوای صوتی هم به این تکه اضافه شد. اکنون متا تصمیم گرفته قوت عمل بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد و نوت‌های ویدیویی ۲ ثانیه نیز در تکه‌های نوت‌ها قابل انتشار کردن می باشند.

بر پایه اطلاعات انتشار شده از سوی متا، کاربران می‌توانند به ویدیوهای ۲ ثانیه‌ای زیرنویس هم اضافه کنند. یقیناً ویدیوهای این تکه تنها ۲ ثانیه‌ای می باشند، در نتیجه نمی توانند جای استوری را از آن خود کنند. کاربرانی که نوت‌های ویدیویی را مشاهده می‌کنند نیز می‌توانند برای جواب دادن به نوت‌ها هم از محتوای متنی و هم تصاویر، ویدیو، گیف و استیکر منفعت گیری کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
یوتیوبری چیست؛ راهنمای قدم‌به‌قدم یوتیوبر شدن

باید دید آیا این قابلیت تازه می‌تواند دقت کاربران را به خود جلب کند یا خیر.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments