همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری

همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

در دنیای دیجیتالی جاری، اپ‌های بانکی به‌طوری با تار و پود زندگی ما عجین شده‌اند که فکر انجام امور مالی و تراکنش‌هایی بانکی بدون وجود اپ‌هایی نظیر همراه بانک صادرات برای ایفون زیاد دشوار است. اپ‌های بانکی به گفتن نماد بانکداری الکترونیکی سال‌ها است که شیوه نوینی را برای مدیریت امور مالی اراعه کرده و سبک زندگی مردم جهان را با اراعه‌ی قابلیت‌هایی بی‌شمار دگرگون ساخته‌اند. این اپ‌ها هرکدام از امکاناتی گوناگون برای تسهیل دسترسی افراد به همه امور بانکی برخوردار بوده و خدمات متمایزی را برای رهایی از محدودیت وقتی و مکانی به کاربران خود اراعه خواهند داد. در این نوشته با سه همراه بانک پرقابلیت و موفق ایرانی صادرات، مهر ایران و گردشگری و ویژگی‌های نزدیک و بی‌شمار هرکدام از آن‌ها آشنا خواهید شد.

بیشتر از یک دهه از ورود بانک صادرات با اراعه‌ی اولین اپ بانکی به عرصه بانکداری الکترونیکی می‌گذرد و این بانک از سال ۱۳۸۷ تا بحال با به‌روزرسانی مدام و بهبود‌سازی مداوم اپ خود بر پایه بازخوردهای مثبت و منفی کاربران توانسته است اپی تکامل‌یافته و قابل‌اتکا را با امکاناتی عالی و رابط کاربری روان داخل بازار کند: همراه بانک صادرات برای ایفون محصولی است کارآمد، برآیند یک دهه آزمون و اشتباه که با قابلیت‌های بی‌شمار خود به جزء جدایی‌ناپذیر تلفنهای آیفون مبدل شده است. این اپ قادر است همه نیازهای بانکی شما، از دریافت مانده حساب و ده گردش بانکی آخر گرفته تا انجام تراکنش‌هایی بانکی و بین بانکی (از طریق سامانه‌های ساتنا، پایا و پل) را رفع کند. به لطف وجود قابلیت‌هایی از قبیل: امکان صدور و واگذاری چک امن دیجیتال (چک نو)، پرداخت قبض‌های خدماتی و تسهیلات بانکی، اراعه‌ی صورتحساب ریالی و ارزی، مشاهده تاریخ سررسیدهای اقساط و استعلام حالت چک‌های صادره، اظهار شماره شبای حساب‌های سپهری و مفقودی کارت دیگر نیازی نیست برای دریافت محدوده‌ی وسیعی از خدمات بانکی در صف‌های طویل شعب بانک صادرات چشم به راه بمانید، کافی است نسخه تازه همراه بانک صادرات ۱۴۰۱ برای ایفون را دانلود و نصب کنید تا خدمات مذکور را در اندک وقتی دریافت نمایید.

ادامه مطلب
معارفه بهترین ارز‌های دیجیتال حوزه بازی_اصفهانیا
آخرین مطالب

افزون بر خدمات بانکی، اپ پرکاربرد همراه بانک صادرات ایفون رایگان قادر است نرخ لحظه‌ای ارز را به شما اظهار کند و سیم کارت‌های اعتباری شما را مستقیماً شارژ نماید. افزایش ضریب امنیتی با تدارک تمهیداتی ایمنی و افزایش زیبایی‌هایی بصری با قابلیت تشکیل تغییراتی در عرصه ابعاد فونت و رنگ‌بندی برای شخصی‌سازی هر چه بیش‌تر اپ با سلیقه کاربر همه انها در پیروزی و محبوبیت همراه بانک صادرات در بین ایرانیان اثرگذار بوده است.

همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری ۱۷

همراه بانک مهر ایران؛ دستیار هوشمند و شعبه مجازی بانک شما

اگرچه بانک مهر ایران قدمت بالایی در اراعه‌ی خدمات بانکداری در سرزمین ندارد، با تکیه بر ذهن مبتکر متخصصان جوان خود توانسته است کارکرد فوق الاده را در طی ۱۵ سال قبل از خود به نمایش گذارد و به بانکی خوش‌نام و پرطرفدار در نظام بانکداری سرزمین تبدیل گردد. این بانک در دهه قبل در عرصه‌های مختلفی، از بانکداری خرد گرفته تا اراعه‌ی تسهیلات قرض‌الحسنه به ایرانیان خدمات‌رسانی کرده و کارنامه قابل‌قبولی را طی بیشتر از یک دهه فعالیت به گفتن بانکی تماماً اسلامی از خود به نمایش گذاشته و توانسته است در صدر رتبه‌بندی برخی نشریات مالی نظیر نشریه جهانی بنکر به گفتن بهترین موسسه مالی اسلامی در دنیا جای داشته باشد. این بانک هم همانند دیگر بانک‌های سرشناس و خوش‌نام سرزمین، از اپی کارآمد و سودمند جهت تسهیل دسترسی ایرانیان به طیف وسیعی از خدمات بانکی رونمایی کرده است: همراه بانک مهر ایران با قابلیت‌هایی بی‌شمار و خدماتی مثال‌زدنی مثالی موفق یک اپ بانکی همه دیجیتالی است؛ محصولی زیاد کاربردی که دریافت همه خدمات بانکی، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا انتقال وجه به واسطه سامانه‌های پل، ساتنا و پایا را برای همه دارندگان حساب در این بانک فراهم کرده است.
به این علت با نصب تازه همراه بانک مهر ایران ios از اتلاف زمان و هزینه برای رفت و برگشت به شعب بانکی برای دریافت همه امور بانکی حضوری از قبیل: خواست وام، دریافت موجودی، مشاهده و پرداخت تسهیلات بانکی، خواست صدور کارت بانکی و اظهار مفقودی، مدیریت چک‌های صیادی و دریافت رمز اول رهایی خواهید یافت.
ناگفته نماند که همراه بانک مهر ایران برای ایفون فقطً اپلیکیشنی بانکی نیست، بلکه با داشتن حسابدار شخصی برای مدیریت درآمد و هزینه‌ها، ابزاری برای مدیریت هزینه‌های زندگی نیز بشمار می‌رود. این اپ این چنین می‌تواند قبض‌های پیامکی شما را شناسایی و استعلام و در صورت تمایل هزینه خدمات شهری شما را نیز پرداخت کرده و سیم کارت اعتباری شما را مستقیماً شارژ کند. برای دانلود همراه بانک مهر ایران رای ایفون با لینک مستقیم باید هزینه اندکی به سایت سیبچه برای ثبت دستگاه در سرویس ادهوک بپردازید تا دسترسی دائمی و مدام به همراه بانک مهر ایران و دیگر اپ‌های ایرانی حاضر در اپ‌استور اپل داشته باشید و بتوانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی از همه ظرفیت‌های گوشی موبایل اپل خود منفعت‌مند گردید.

ادامه مطلب
لو دادن کارت صدا و تجهیزات میکس و مستر صدابرداران حرفه ای
1702556338 779 همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه
همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری ۱۸

همراه بانک گردشگری؛ اپ بانکی نوپا و تخصصی جهانگردی

بانک گردشگری ایران که اولین بانک خصوصی و تخصصی صنعت گردشگری سرزمین محسوب می‌بشود، در حرکتی هوشمندانه جهت اراعه‌ی خدماتی همه الکترونیکی به مشتریان خود عمل به طراحی و انتشار کردن اپی کارآمد برای دسترسی ایرانیان در هر زمان و هر مکانی به خدماتی بانکی کرده است. همراه بانک گردشگری آیفون رایگان ابزار الکترونیکی کارآمد و پلی ارتباطی بین مشتری و بانک برای حذف واسطه‌ی انسانی از چرخه‌ی خدمات بانکی و پیوند فناوری به نظام بانکی سرزمین محسوب می‌بشود.

این اپ قادر است خدمات گوناگونی از قبیل: دریافت موجودی، خواست مسدودی و اظهار مفقودی کارت بانکی، دریافت و فعال‌سازی رمز پویای یک‌بار مصرف، انتقال وجه شتابی و غیرشتابی به واسطه سامانه‌های گوناگون پل، پایا و ساتنا و دریافت کد شبا برای سپرده‌های گردشگری را به کاربران خود اراعه کند.
علاوه بر این موارد، همراه بانک گردشگری ایفون رایگان می‌تواند همه دستگاه‌های خودپرداز اطراف را روی نقشه به شما نمایش دهد تا درصورتی‌که تصمیم داشته باشید رمز اول خود را عوض کنید یا پول نقدی دریافت کنید با کم‌ترین هزینه به نزدیک‌ترین دستگاه ای تی ام دسترسی داشته باشید. با دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ios دیگر نیازی نیست دلواپس پرداخت قبض‌های خدماتی خود باشید، کافی است بارکد قبض خود را از طریق دوربین آیفون خود اسکن کنید تا قبض شما در وقتی اندک پرداخت گردد. امکان پرداخت قبوض از طریق ثبت شناسه پرداخت یا شناسه قبض نیز برای کاربران این اپ فراهم گشته است. گفتنی است که افتتاح حساب بانکی در بانک گردشگری سرزمین الزام داشتن نام کاربری و گذرواژه‌ است و برای دریافت نام کاربری باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک در محل زندگی خود مراجعه کرده و نام کاربری را دریافت و در همراه بانک گردشگری ایفون نسخه وب داخل کنید تا حساب شما در وقتی مختصر فعال گردد. ناگفته نماند که امکان افتتاح حساب از طریق احراز هویت آنلاین نیز از طریق برنامه گردش پی وجود دارد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
1702556338 323 همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه
همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری ۱۹

سخن آخر

وابستگی ما به اپ‌های بانکی در دنیای مدرن به حدی زیاد است که فکر زندگی بدون آن‌ها ممکن نیست. این ابزارهای بانکی گرچه در یک دهه قبل و ابتدای اراعه امکانات انگشت‌شماری داشتند، اما رفته رفته بر قابلیت‌های گوناگون آن‌ها افزوده شد و از نظر تعدد و تنوع امکانات به سطحی فراتر از اپ بانکی ساده دست یافتند و به اپ‌هایی همه دیجیتالی و نئوبانک‌هایی هوشمند مبدل شدند.

ادامه مطلب
زیکر از باتری‌های تازه خود رونمایی کرد، احیای 500 کیلومتر برد در 15 دقیقه!



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments