اسپاتیفای قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی را آزمایش می‌کند

اسپاتیفای قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی را آزمایش می‌کند


اغاز پاییز امسال در گزارشی حرف های شده می بود که اسپاتیفای در حال گسترش ویژگی جدیدی است که به کاربران آن اجازه می‌دهد با پشتیبانی هوش مصنوعی و خواست‌های متنی خود، ساخت پلی لیست را انجام بدهند. اکنون نحوه کارکرد این ویژگی انگارً توسط یکی از کاربران تیک‌تاک آشکار‌شده و اسپاتیفای رسماً گسترش آن را تایید کرده است.

بر پایه گزارش تک‌کرانچ، یکی از کاربران تیک‌تاک انگارً به قابلیت ساخت پلی‌لیست اسپاتیفای با هوش مصنوعی دست اشکار کرده است. با دقت به اسکرین‌شات‌هایی که توسط او به اشتراک گذاشته شده است، انگارً ویژگی ساخت پلی‌لیست‌های اسپاتیفای با هوش مصنوعی به قسمت «Your Library» برنامه این سرویس اضافه می‌بشود. در توضیحات ویژگی نیز آمده است که «ایده‌های خود را با منفعت گیری از هوش مصنوعی به پلی لیست تبدیل کنید» و این چنین اشاره شده که این ویژگی اکنون فقط از زبان انگلیسی حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
چرا با وجود درآمد سرشار دولت از واردات ماشین، هم چنان این رویه کند پیش می‌رود؟_اصفهانیا

ساخت پلی لیست اسپاتیفای با هوش مصنوعی

وقتی که این ویژگی در دسترس قرار بگیرد، صفحه جدیدی به کاربران نمایش داده خواهد شد و درست همانند دیگر چت‌بات‌های هوش مصنوعی در آن می‌توانند خواست متنی خود را در کادر وابسته تایپ کنند. این چنین چند دستور پیشنهادی همانند «تمرکز در محل کار با سازهای الکترونیکی»، «موسیقی بعد‌عرصه کافه‌ها» یا «سبکی خاص همانند Witch House» به کاربران اراعه می‌بشود.

بعد از داخل کردن دستور موردنظر خود، اسپاتیفای آن را پردازش می‌کند و مطابق با آن چندین آهنگ را در قالب یک پلی لیست به کاربران نظر می‌کند. سپس به‌راحتی می‌توانید آهنگ‌هایی را از آن حذف کنید و به‌طور کلی پلی لیست ایجادشده توسط هوش مصنوعی را مدیریت کنید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
متقاضیان دریافت کارت اندوخته‌گذاری از امروز ثبت‌نام کنند

هرچند تا این مدت اشکار نیست که قابلیت ساخت پلی لیست با هوش مصنوعی چه وقتی در دسترس کاربران اسپاتیفای قرار خواهد گرفت، سخنگوی این شرکت می‌گوید:

«ما به‌طور معمول آزمایش‌هایی را انجام می‌دهیم. برخی از آن‌ها درنهایت به‌گفتن یک توانایی گسترده‌تر منفعت گیری می‌بشود و از برخی دیگر فقط به‌گفتن یک آموزش مهم منفعت گیری می‌کنیم. اکنون چیز فرد دیگر برای اشتراک گذاری نداریم.»



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments