صحبت‌های پیروانی درباره خوشحالی نکونام و داوری دربی ۱۰۲ » اصفهان امروز آنلاین

سخن بگویید‌های پیروانی درمورد خوشحالی نکونام و قضاوت دربی ۱۰۲ » اصفهانیا


دربی ۱۰۲ تهران با حواشی تعداد بسیاری روبرو می بود و به نظر می‌رسد این حواشی فعلا ادامه داشته باشد. هر چند از قبل از بازی هم به نظر می‌رسید این بازی حواشی بسیاری داشته باشد اما احتمالا فردی فکر نمی‌کرد این همه اظهار نظر و شکایت و او گفت و گو درمورد تک تک لحظه‌ها به وجود بیاید.

یکی از این حاشیه‌ها نشاط گل خاص جواد نکونام سپس از گل دیرهنگام استقلال می بود که حرف های شد در جواب نشاط گل افشین پروانی بعد از گل پرسپولیس اتفاق افتاده با این حال مدیر تیم پرسپولیس اعتراضی به نشاط گل سرمربی رقیب ندارد و می‌گوید هر فردی می‌تواند هر طور دوست دارد نشاط گل انجام دهد.

او گفت و گوی افشین پیروانی را بخوانید:

دربی حاشیه‌های بسیاری داشت. با اهمیت ترین اتفاق نشاط گل جواد نکونام می بود که سپس از گل استقلال رو به نیمکت شما آمد و این نشاط مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
هر فردی مختار است هر جور دلش می‌خواهد نشاط کند و تصمیم این اتفاق با خود آن شخص است.من اعتراضی ندارم.

ادامه مطلب
عکس العمل فدراسیون فوتبال عمان به مذاکره پرسپولیس و برانکو » اصفهانیا
آخرین مطالب

اما حرف های شد این نشاط گل در جواب نشاط گل شما بوده و همان حرکت را نکونام تکرار کرده.
نه، نشاط من که سمت هواداران خودمان می بود و هیچ گونه بی‌احترامی هم نداشت. من اعتراضی به نشاط حریف ندارم. گل زدن در دربی خوشحالی دارد. برای من هم دربی زیاد با اهمیت است و حساس، چه وقتی که بازی می‌کردم چه اکنون که در کنار تیم هستم. خوشحالی من هم به سمت هواداران خودمان می بود اما هرکس هر طور که دوست دارد می‌تواند خوشحالی کند و ما نسبت به این قضیه اعتراضی نداریم.

ادامه مطلب
عکس| بلینگهام به دیوید بکام رسید » اصفهانیا

اما از نیمکت تیم حریف حتی ماساژورشان هم رو به نیمکت شما نشاط عجیبی داشت که تصاویرش حاضر است.
همان طور که گفتم هر فردی هر طور که دوست دارد می‌تواند نشاط‌اش را نشان بدهد و من نسبت به این نوشته اعتراضی ندارم.

درمورد قضاوت و صحنه‌های مشکوک چه صحبتی دارید؟
فقط می‌خواهم بگویم اگر VAR می‌خواست به داور پشتیبانی کند باید در آن صحنه دقیقه ۶۰ به کمکش می‌آمد و بازیکن حریف اخراج می‌شد.

درمورد داور عراقی VAR او گفت و گو زیاد است. آقا یحیی هم به این داور عراقی معترض شدند چرا که در آن صحنه به بنیادی‌فر خبر نداده که خطایی اتفاق افتاده.
به نظرم با یک تصمیم نادرست لایسنسش را زیر سوال برد هر چند داور وسط خودش کاملا نزدیک صحنه می بود. تیم VAR با تصمیم نادرست کارنامه خود و قضاوت این مسابقه را زیر سوال برد. خواهش من این است که این نادرست را به ای اف سی و کمیته فیفا گزارش و ارسال کنند. فکر می‌کنم ما داور از خارج آوردیم که پشتیبانی کند. این که پشتیبانی داور ویدئویی نخواست آن صحنه را ببیند شگفت است و اگر حریف در دقیقه ۶۰ ده نفره می‌شد فکر نمی‌کنم آن اتفاقات آخر بازی می‌افتاد. در هر صورت VAR آمده که به داور پشتیبانی کند و این که تصمیم نادرست نگیرد. بعد VAR قبل از این که به داور پشتیبانی کند به تیم حریف پشتیبانی کرد برای اخراج نشدن بازیکن‌شان در دقیقه ۶۰. در واقع ما متضرر شدیم.

ادامه مطلب
صعود ایران و سقوط ژاپن در رده‌بندی فیفا؛ جهش شگفت‌انگیز قطری‌ها

استقلالی‌ها می‌گویند در این بازی برتر از پرسپولیس بودند. شما چه نظری دارید؟
در امور فنی باید کادر فنی سخن بگویید کنند ولی اگر در دقیقه ۶۰ حق به حق دار می‌رسید این ادعای برتری وجود نداشت.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

برخوردهایی هم بین نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمد و لب خط با داور چهارم هم زیاد سخن بگویید می‌شد.
فقط این را بگویم که من فکر نمی‌کنم نیمکت ما به تیم قضاوت یا به نیمکت حریف بی‌احترامی کرده باشد. اگر هم بحثی می بود جستوجو حق‌مان بودیم. اوجش هم همان صحنه دقیقه ۶۰ می بود و این که چرا نرفتند ببینند؟ داور می‌رفت، نگاه می‌کرد و اگر نبوده است ادامه بازی می‌داد. این چنین صحنه‌ای باید حتما چک می‌شد. با دقت به کارت زرد آن بازیکن چرا داور فرا خوانده نشد؟

ادامه مطلب
عکس‌| ساعت رولکس ۹۰۰ میلیونی بیرانوند در مافیا » اصفهانیا

روی سکوها هم حواشی بسیاری می بود؟
همیشه این صحنه‌ها هست اما آن مسائلی که در زمان کرنر زدن‌ها اتفاق می‌افتاد و بطری پرتاب می‌کردند را ما هیچ زمان تائید نمی‌کنیم و امیدوارم این قضیه همه بشود چرا که اصلا قشنگ نیست چه زمان درون رختکن رفتن تیم‌ها چه موقع کرنر زدن.

سپس از بازی ویدئویی هم از خداداد افشاریان انتشار شده که حسابی وایرال شده.
من ایرادی نمی‌بینم. آقای افشاریان باید به گفتن مسئول کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون برخورد مسئولانه‌تری روی این صحنه می‌داشت.

در کل فکر نمی‌کنید موعود بنیادی‌فر موفق نشد از کنترل این بازی حتی با پشتیبانی گرفتن از VAR برآید؟ حتی خطای محرز بلانکو روی دانیال اسماعیلی‌فر را هم ندید.
در این مورد حرفی ندارم. امیداورم در بازی‌های سپس بهتر قضاوت کند.

یقیناً آقای افشاریان حرف های بنیادی‌فر بهترین قضاوت را در این بازی داشته.
خب هر فردی از مجموعه خودش تعریف می‌کند. مشکل بزرگ قضاوت این بازی همان صحنه دقیقه ۶۰ می بود که داور عراقی نخواست داور وسط صحنه را بازبینی کند.

ادامه مطلب
پشت‌پرده وجود قایدی در اتحاد کلباء؛ مجیدی جستوجو صدمه زدن به استقلال نیست!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments