وان پلاس 12

تاریخ اراعه جهانی گوشی وان پلاس ۱۲ اظهار شد


وان پلاس نزدیک به دو هفته پیش از تازه ترین پرچمدار خود، وان پلاس ۱۲ در بازار چین رونمایی کرد. اکنون این شرکت از اراعه جهانی این گوشی در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن‌ماه) خبر داده است.

به حرف های وان پلاس، پرچمدار این شرکت در ۵۰ سرزمین در سراسر جهان برای خرید حاضر می‌بشود. به این علت کاربران بسیاری از نزدیک به یک ماه دیگر می‌توانند گوشی وان پلاس ۱۲ را تهیه کنند.

در کنار این گوشی پرچمدار، وان پلاس از اراعه گوشی وان پلاس ۱۲R هم خبر داده است. اکنون خبری از مشخصات یا قیمت این گوشی هوشمند نداریم.

مشخصات وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ به نمایشگر ۶.۸۲ اینچی LTPO AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تجهیزشده است که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌بشود. قوت این دستگاه را همانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی ۲۰۲۴، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
۱۰ بازی که در کشورهای گوناگون ممنوع شدند_اصفهانیا
آخرین مطالب
تاریخ اراعه جهانی گوشی وان پلاس ۱۲ اظهار شد ۷

این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید ۱۴ تجهیزشده است و درحالی‌که در بازار چین از ColorOS 14 منفعت می‌برد، در بازار جهانی با OxygenOS 14 اراعه خواهد شد. این دستگاه به ۱۲/۱۶/۲۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی تجهیزشده است.

روی پنل پشتی این دستگاه با یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل مواجه هستیم که از سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-808 منفعت می‌‌برد. این پرچمدار این چنین به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی تجهیزشده است. دوربین سلفی این دستگاه هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

ادامه مطلب
قیمت بازار گوگل رسماً از 2 تریلیون دلار عبور کرد_اصفهانیا

از دیگر مشخصات وان پلاس ۱۲ می‌توان به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد. این پرچمدار در بازار چین با قیمت پایه ۶۰۷ دلار به فروش می‌رسد، اما انتظار می‌رود در بازار جهانی قیمت زیاد بالاتری داشته باشد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments