افت محمدی پس از شروع درخشان؛ خطر بزرگ در کمین شماره ۷ استقلال » اصفهان امروز آنلاین

کم شدن محمدی بعد از اغاز درخشان؛ خطر بزرگ در کمین شماره ۷ استقلال » اصفهانیا


فوتبال ۳۶۰، مهرداد محمدی با اهمیت ترین خرید استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی می بود و هواداران این تیم امید بسیاری به درخشش او داشتند. با دقت به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی و عدم جذب یک هافبک خلاق و بازیساز، محمدی تقریبا تنها عنصر هجومی استقلال است که سبک بازی فانتزی دارد و همین نوشته اهمیت حضورش در ترکیب این تیم را زیاد تر می‌کند. با این‌حال محمدی در هفته‌های تازه کارکرد چندان خوبی در ترکیب استقلال نداشته در بازی روبه رو پرسپولیس هم ناکام می بود.

اغاز درخشان و کم شدن ناگهانی
شماره ۷ آبی‌ها در زمان بدنسازی دچار صدمه دیدن شد و همین نوشته علتدر چند هفته ابتدایی نیمکت‌نشین بشود تا به مرز آمادگی برسد. او در بازی هفته چهارم روبه رو استقلال خوزستان برای اولین‌بار در ترکیب مهم قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.

ادامه مطلب
اتحاد و همدلی رمز پیروزی ما می بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

بهترین کارکرد فصل محمدی اما در بازی با هوادار رقم خورد که با زدن ۲ گل دیدنی و گرفتن یک پنالتی تبدیل گل نقش اول برگشت رویایی استقلال می بود. بعد از درخشش در آن مسابقه هواداران استقلال امیدوار بودند که محمدی در ادامه فصل هم کارکرد مساعد داشته باشد ولی او اکنون ۶ بازی متوالی است که نه گلی زده و نه موفق به ارسال پاس گل شده است.

کم شدن محمدی در بازی داربی روبه رو پرسپولیس هم به چشم آمد و او در طول ۹۰ دقیقه یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال می بود و حتی نکونام در وقتی که تیمش به گل احتیاج داشت ترجیح داد این بازیکن چپ‌پا را از ترکیب بیرون بکشد. محمدی در بازی داربی با نمره ۶.۴۱، ضعیف‌ترین نمره بین بازیکنان حاضر در ترکیب مهم ۲ تیم را کسب کرد.

ادامه مطلب
ژاپن 25 سال قبل، ایران 25 سال بعد » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

خطر از دست دادن جام ملت‌ها
کم شدن محمدی در اغاز جام ملت‌های آسیا علتشده اکنون او خطر حذف از لیست تیم ملی و از دست دادن این رقابت‌ها را به طور جدی حس کند. ناکامی‌های مهاجم استقلال با درخشش نفراتی چون مهدی قایدی، رضا اسدی و شهریار مغانلو همراه شده و امکان پذیر امیر قلعه‌نویی در نهایت تصمیم بگیرد محمدی را از فهرست بیرون بکشد.

استقلال تا آخر نیم‌فصل اول مسابقات ۳ بازی روبه رو نساجی، گل‌گهر و پیکان را در پیش دارد و این آخرین زمان محمدی برای برگشت به روال گلزنی محسوب می‌بشود. ناکامی در این ۳ بازی می‌تواند محمدی را از وجود در جام ملت‌ها محروم کند اما او با کارکرد مناسب روبه رو این حریفان می‌تواند در اغاز این رقابت‌ها خودی نشان دهد.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات رونالدینیو با بلاگر معروف در قطر » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments