1967765

عکس‌| حسرت بزرگ دو استقلالی بعد از دربی ۱۰۲ » اصفهانیا


از دست رفتن پنالتی همیشه برای هواداران تلخ است و حال فکر خراب شدن آن در بازی فوق حساسی همانند شهرآورد می تواند یک کابوس باشد. اتفاقی که دوبار طی دو دربی پیاپی برای استقلالی ها رقم خورد و آبی ها را وادار به ناکامی در هر دو مسابقه کرد. دو ناکامی تلخی که یکی از آن ها تبدیل از دست رفتن قهرمانی و دومی تبدیل پانزدهم شدن استقلال در آخر هفته پنجم شد.

مسئله دلنشین این که تا پیش از پنالتی یامگا، آخرین بازیکنی که موفق به گل کردن پنالتی برای استقلال در شهراورد ها شد، امید ابراهیمی می بود که در روز ناکامی پرگل آبی ها برابر پرسپولیس در آخرین دقیقه بازی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه قرمزها را باز کند تا سنگینی ناکامی آبی ها کمتر بشود.

ادامه مطلب
شماره ده پرسپولیس سرباز شد » اصفهانیا

سپس از آن پنالتی و در شهراورد برگشت لیگ هجدهم می بود که فرشید اسماعیلی با ضربه چیپ توپ را از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت کرد تا استقلال در بازی فوق حساسی که بر سر قهرمانی می بود روبه رو حریف ناکامی بخورد و در آخر فصل سوم بشود.

شش ماه سپس و در دربی رفت لیگ نوزدهم آبی ها بار دیگر شانس بازکردن دروازه پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را بدست آوردند که این بار نیز نوبت به علی کریمی رسید تا روبه رو نتواند از راحت ترین شانس گلزنی برای استقلال منفعت گیری کند و ضربه اش توسط بیرانوند پنالتی گیر مهار بشود. آن دیدار هم در نهایت با برتری یک برصفر پرسپولیس به آخر رسید تا خاطرات تلخ آبی ها از پنالتی روبه رو پرسپولیس ادامه اشکار کند.

ادامه مطلب
ماجرای بزرگ‌ترین جنجال قضاوت لیگ برتر » اصفهانیا
آخرین مطالب

1967764

نهایتا سپس از ۴ سال بار دیگر موعود بنیادی فر برای استقلال پنالتی گرفت اما این بار خیال آبی ها از گل‌شدن توپ راحت تر از هرزمان فرد دیگر می بود چرا که الماس فرانسوی استقلالی ها یعنی کوین آرتور یامگا به راحت ترین شکل ممکن دروازه بیرو را باز کند تا هم نکونام را از باخت دربی نجات دهد و هم علتافسوس خوردن وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی بشود.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
عکس| استوری عیسی آل کثیر به زبان عربی کنار عبدالکریم حسن » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments