عکس| دلیل تاخیر از رونمایی برنابئوی جدید؛ تیلور سوئیفت! » اصفهان امروز آنلاین

عکس| علت تاخیر از رونمایی برنابئوی تازه؛ تیلور سوئیفت! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ استادیوم خاطره‌انگیز رئال مادرید تا این مدت در حال پیشرفت و نوسازی است و با وجود این که رئال مادرید هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان این فصل در سانتیاگو برنابئو بازی کرده است، اما تا این مدت رونمایی رسمی از آن صورت نگرفته است. در تازه ترین تصمیم در این خصوص، سران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند تا رونمایی رسمی از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در سال میلادی آینده و در تاریخی بین آخر ماه می و اغاز ژوئن انجام بشود. پیش از این رونمایی رسمی از استادیوم نوسازی شده رئال مادرید در دسامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده می بود.

یقیناً تاریخ تازه رونمایی رسمی این ورزشگاه علت خوبی دارد و آن هم برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های بزرگی است که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و سران رئال می‌خواهند در یکی از این مراسم بزرگ، ورزشگاه آنها به طور رسمی رونمایی بشود. این جشن‌ها شامل کنسرت‌هایی با وجود هنرمندان مشهور بین‌المللی همچون تیلور سوئیفت و دوکی است که برای ۳۱ می و ۸ ژوئن تایید شده است.

ادامه مطلب
وقوع حریق در 1000 تن انبار علوفه فوکا+گزارش تصویری و فایل صوتی

تا بحال برای نوسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو مبلغی نزدیک به یک میلیارد یورو گزارش شده و فراهم مالی این هزینه توسط جی‌.پی مورگان و بانک آمریکا با نرخ منفعت ثابت تقریباً ۱.۵۳ درصد انجام شده است. استادیوم نوسازی شده سانتیاگو برنابئو یکی از گسترش یافتهترین ورزشگاه‌های دنیای فوتبال است و بنا به گزارشات بسیاری این استادیوم برگزارکننده دیدار فینال جام جهانی ۲۰۳۰ خواهد می بود.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments