تبلیغ هوش مصنوعی گوگل بارد در متروهای ژاپن

وجود فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل! » اصفهانیا


گوگل با هری کین، فوتبالیست معروف، همکاری کرده است تا نشان دهد بارد چطور می‌تواند در موقعیت‌های روزانه با پیکسل ۸ پرو به کاربران پشتیبانی کند. ویدیو غول جست‌وجوی اینترنت مشخص می کند که Bard روش خوشحالی بعد‌ از گل جدیدی به کین نظر می‌دهد.

در ویدیو گوگل، مشاهده می‌کنیم هری کین از بارد می‌خواهد برای او سناریو خوشحالی خاصی بعد‌ از گل‌زدن تشکیل کند و هوش مصنوعی مذکور این کار را با جزئیات زیاد انجام می‌دهد.

در سال‌های تازه، گوگل چندین دفعه تبلیغاتی با مضمون ورزشی انتشار کرده است. واحد گوشی گوگل قراردادی چندساله با اتحادیه‌ی فوتبال منعقد کرده است تا به‌طور رسمی به شریک تجاری تیم‌های بزرگ‌سالان مردان و زنان انگلیس تبدیل بشود. بر پایه پست وبلاگی گوگل، این شرکت با فوتبال زنان آلمان نیز همکاری می‌کند.

ادامه مطلب
قتل در اطراف آکادمی منچستر یونایتد » اصفهانیا

در همین حال، گوگل تبلیغات هوش مصنوعی بارد در متروهای ژاپن را اغاز کرده است. این شرکت این چنین با همکاری یوتیوبر معروف، مارک رابر، ویدیویی برای نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد انتشار کرده است.

اکنون، گوگل هم چنان از برچسب آزمایشی در چت‌بات هوش مصنوعی بارد منفعت گیری می‌کند و بدین‌ترتیب بعد‌ از انتشار کردن نسخه‌ی عمومی، انتظار داریم حجم تبلیغاتش درمورد‌ی این ابزار دلنشین افزایش یابد.

۲۲۷۲۲۷



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments