آخرین وضعیت استقلال در پرونده کسر امتیاز » اصفهان امروز آنلاین

آخرین حالت استقلال در پرونده کسر امتیاز » اصفهانیا


سپس از اظهار سقف قرارداد و برخی بندهای دیگر برای نقل و انتقالات فصل بیست و سوم فوتبال ایران، باشگاه‌های بسیاری دچار آن شدند.

ابتدا این سپاهان می بود که کاملا اشکار می بود با ریخت و پاشی که صورت داده و موفق به جذب ستاره‌ها شده می بود، پایش به این پرونده باز بشود. سپس از بازدید‌های صورت گرفته از سوی کمیته انضباطی آنها اولین قربانی این قانون شدند و ضمن کسر چهار امتیاز و محرومیت چند جلسه‌ای برای برخی ستاره‌ها، جرایمی مالی نیز گریبان آنها را گرفت تا تیمی که مورایس می‌توانست با اقتدار در صدر جدول ببیند، مدتی را از گروه مدعیان دور بماند.

سپس از سپاهان نوبت پرسپولیس می بود که پایش در خصوص این قانون به کمیته انضباطی باز بشود؛ سرخ‌ها در نهایت به واسطه تخلف در پرونده گئورگی گولسیانی و قبول پرداخت مالیات دفاع کننده گرجستانی خود با کسر یک امتیاز از این پرونده خارج شدند. هرچند آنها در ادامه نیز با ادعاهای فرد دیگر نیز روبه رو شدند تا پرونده این تیم بار دیگر به کمیته انضباطی باز بشود.

ادامه مطلب
ستاره محبوب در لیست خرید پرسپولیس » اصفهانیا

اما سومین تیم استقلال می بود؛ تیمی که مدیریت آن سپس از ماجراهای ابتدای فصل به علی خطیر رسید، فردی که یک پای تدوین قوانین مربوط به نقل و انتقالات و سقف آن می بود.

با گذشت چند ماه از این پرونده و او گفت و گو‌هایی که در خصوص تخلفات استقلال شکل گرفته می بود، در نهایت اظهار شد این باشگاه با تهمت تخلف در شش او گفت و گو پرونده‌اش مورد بازدید کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ششمین استعفای گل‌محمدی در ۴ فصل؛ این بار جدی‌تر از همیشه! » اصفهانیا

هرچند با ارجاع این پرونده به کمیته انضباطی نیز برخلاف دو تیم دیگر (سپاهان و پرسپولیس) زمان اظهار نتیجه آن زیاد طویل‌تر از انتظار هواداران فوتبال‌دوست بوده است.

اکنون اما از ساعاتی پیش گمانه‌زنی بسیاری در خصوص رای احتمالی کمیته انضباطی درمورد پرونده استقلال شکل گرفته است. حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار کردن متنی سراسر گله های‌آمیز، کد بسیاری درمورد گمان این که (از استقلال کسر امتیاز نشود) داده است.

خبیری در بخشی از متن اعتراضی خود با استناد به این که از پنج عضو حاضر در کمیته انضباطی، سه عضو رای به عدم تخلف استقلال داده‌اند، از چرایی این نوشته حرف های و این که در صورت محرز شدن تخلف، نیازی به رای‌گیری نیست!

با این حال حرف های می‌بشود رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده اتهامات نقل و انتقالات استقلال امروز اظهار خواهد شد و باید دید با اظهار رسمی آن، چه موضعی از سوی کمیته انضباطی اظهار شده و با چه عکس العمل‌هایی همراه خواهد می بود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸

ادامه مطلب
عکس| استعمال مواد وسط زمین فوتبال! » اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments