اپل واچ 10 احتمالاً به قابلیت تشخیص فشار خون و آپنه خواب مجهز می‌شود

اپل واچ ۱۰ به گمان زیادً به قابلیت تشخیص سختی خون و آپنه خواب تجهیزمی‌بشود


اپل در سال ۲۰۲۳ تغییرات اندکی را در نسل تازه اپل واچ اعمال کرد، اما به‌نظر می‌رسد که تغییرات این ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۴ زیاد بزرگ‌تر خواهد می بود. بلومبرگ می‌گوید اپل واچ سری ۱۰ در دهمین سالگرد معارفه این ساعت هوشمند با دو ویژگی سلامتی تازه و مهم اراعه می‌بشود.

به‌گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، حداقل یکی از مدل‌های اپل واچ در سال آینده ظاهری تازه خواهد داشت. این ساعت هوشمند با طراحی باریک‌تر و مکانیزم مغناطیسی برای اتصال بندها اراعه می‌بشود. افزون‌براین، قابلیت‌های سلامتی جدیدی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

قابلیت‌های سلامتی تازه برای اپل واچ سری ۱۰

گرمن می‌گوید اپل واچ سری ۱۰ به مناسبت دهمین سال اراعه این محصول، از دو ویژگی تشخیص سختی خون و آپنه خواب حمایتخواهد کرد که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با آن دچار می باشند. یقیناً اپل واچ ۱۰ انگارً نمی‌تواند مقدار دقیق سختی خون را اندازه‌گیری کند و در عوض افزایش سختی خون نسبت به میانگین سختی را تشخیص خواهد داد.

ادامه مطلب
پروکسیما قنطورس؛ آشنایی با نزدیک‌ترین ستاره‌ همسایه خورشید_اصفهانیا
اپل واچ ۱۰ به گمان زیادً به قابلیت تشخیص سختی خون و آپنه خواب تجهیزمی‌بشود ۷

تشخیص آپنه خواب نیز از طریق بازدید حالت خواب و الگوهای تنفس انجام می‌بشود. تشخیص این بیماری طبق معمولً به خوابیدن در مراکز درمانی تحت نظارت پزشکان نیاز دارد. به این علت اگر این قابلیت کارکرد قابل قبولی در ساعت هوشمند اپل داشته باشد، می‌تواند امر تشخیص این بیماری را زیاد ساده‌تر کند.

با دقت به این که زیاد از افراد در خانه فهمید مثالهای خفیف‌تر آپنه خواب نمی‌شوند و به‌جستوجو تشخیص دقیق نمی‌روال، اپل واچ سری ۱۰ می‌تواند پشتیبانی بزرگی در این عرصه بکند. تشخیص سختی خون نیز مزیت شبیهی خواهد داشت.

ادامه مطلب
انتشار کردن تصاویر شماتیک آیفون 16؛ ماژول دوربین عقب عمودی می‌بشود

از آن‌جایی که زمان بسیاری تا معارفه اپل واچ ۱۰ باقی مانده است، باید چشم به راه بمانیم تا ببینیم در گزارش‌های بعدی چه اطلاعاتی از این دستگاه انتشار خواهد شد. احتمالا اپل برای دهمین سالگرد معارفه این ساعت هوشمند قابلیت‌های تازه بیشتری را در نظر گرفته باشد. نظر شما در این باره چیست؟



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments