جدیدترین گزارش Speedtest از کاهش سرعت و رتبه اینترنت ثابت در ایران حکایت دارد

تازه ترین گزارش Speedtest از افت شدت و رتبه اینترنت ثابت در ایران حکایت دارد


اسپیدتست ماهانه گزارشی درمورد شدت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشورهای گوناگون انتشار می‌کند و اکنون مطابق تازه ترین گزارش آن برای ماه نوامبر ۲۰۲۳، شدت اینترنت ثابت در ایران افت یافته است.

در گزارش اسپیدتست برای ماه نوامبر ۲۰۲۳ میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا نسبت به گزارش قبلی اسپیدتست افزایش یافته است. میانگین شدت اینترنت موبایل جهان از ۴۸.۴۷ مگابیت بر ثانیه، به ۴۸.۶۱ مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین شدت اینترنت ثابت هم از ۸۷.۹۲ مگابیت بر ثانیه، به ۹۰.۲۱ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در جهان، نوامبر ۲۰۲۳

شدت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

مطابق گزارش اسپیدتست برای ماه نوامبر، شدت اینترنت ثابت در ایران و رتبه کشورمان افت یافته است. بااین‌حال، با افزایش شدت اینترنت موبایل مواجه هستیم که یقیناً تأثیری روی رتبه ایران نداشته است. شدت اینترنت ثابت در ایران از ۱۳.۰۳ مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی به ۱۲.۷۶ مگابیت بر ثانیه افت یافته و این چنین رتبه کشورمان با یک پله افت، به رتبه ۱۵۴ رسیده است.

1702889109 785 تازه ترین گزارش Speedtest از افت شدت و رتبه اینترنت
میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در ایران، نوامبر ۲۰۲۳

برخلاف اینترنت ثابت، شدت اینترنت موبایل در ایران افزایش یافته است. شدت اینترنت موبایل کشورمان از ۳۱.۶۶ مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، به ۳۱.۸۲ مگابیت بر ثانیه رسیده؛ بااین‌حال، رتبه کشورمان تغییری نداشته است. ایران در رتبه ۷۵ام فهرست سریع‌ترین اینترنت موبایل جهان قرار دارد.

ادامه مطلب
کدام کشورها بر تجارت جهانی تسلیحات نظامی تسلط دارند؟ + اینفوگرافیک
آخرین مطالب

در سطح جهان، سنگاپور هم چنان سریع‌ترین اینترنت ثابت جهان را در اختیار شهروندانش قرار می‌دهد و میانگین شدت اینترنت ثابت در این سرزمین برابر ۲۶۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه است. در رتبه دوم و سوم به‌ترتیب هنگ‌کنگ و شیلی با میانگین شدت ۲۵۹.۰۲ و ۲۴۹.۸۲ مگابیت بر ثانیه به‌چشم می‌خورند.

تازه ترین گزارش Speedtest از افت شدت و رتبه اینترنت
سریع‌ترین اینترنت ثابت و موبایل در جهان، نوامبر ۲۰۲۳

در قسمت اینترنت موبایل، امارات هم چنان با میانگین شدت ۳۲۴.۹۲ مگابیت بر ثانیه و افزایش دیدنی نسبت به نقل از قبلی، در صدر فهرست قرار دارد. در رتبه دوم قطر به‌چشم می‌خورد و کویت با میانگین شدت ۱۸۹.۱۱ مگابیت بر ثانیه در رتبه سوم قرار دارد.

ادامه مطلب
جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments