مانیتور ال‌جی MyView معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

مانیتور ال‌جی MyView معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


ال‌جی از مانیتور جدیدی در بازار کره جنوبی رونمایی کرده که MyView نام دارد و در دو مدل داخل بازار می‌بشود. این مانیتورها برای کاربردهای مختلفی طراحی شده‌اند و می‌توان از آ‌ن‌ها به‌گفتن تلویزیون هم منفعت گیری کرد.

مشخصات مانیتور ال‌جی MyView

مانیتور تازه ال‌جی به نمایشگر ۳۲ اینچی IPS با رزولوشن ۴K تجهیزشده است که ۹۵ درصد گاموت رنگی Digital Cinema Institute و ۹۵ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی پنل این مانیتور به ۳۵۰ نیت می‌رسد و از انویدیا G-Sync و AMD FreeSync حمایتمی‌کند.

یکی از نسخه‌های این مانیتور با شماره مدل ۳۲SR70U از طراحی آل این وان منفعت می‌برد و می‌توان از آن به‌گفتن تلویزیون منفعت گیری کرد. نسخه دیگر با شماره مدل ۳۲SR83U حاشیه‌های باریک‌تری دارد و از قابلیت تنظیم ارتفاع منفعت می‌برد.

نسخه ۳۲SR70U

ال‌جی در محصول تازه خود از سیستم‌عامل webOS منفعت گیری کرده است که اجازه می‌دهد بدون نیاز به کامپیوتر،‌ از آن منفعت گیری کنید. به این علت می‌توانید به کانال‌های ال‌جی، سرویس‌های OTT و موارد فرد دیگر دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
مشتری و بارش شهابی جوزایی
آخرین مطالب

این مانیتور تازه در هر دو نسخه به Cloud PC متصل می‌بشود تا قادر به منفعت گیری از مایکروسافت آفیس باشید. این محصول از ایرپلی ۲ و Miracast برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید حمایتمی‌کند و این چنین با اپلیکیشن ThinQ می‌توان لوازم خانگی هوشمند را کنترل کرد.

قیمت مدل ۳۲SR70U برابر ۵۳۸ دلار و مدل ۳۲SR83U برابر ۵۷۷ دلار است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments