گلکسی S24 اولترا احتمالاً در محیط‌های کم‌نور تصاویر 200 مگاپیکسلی بهتری می‌گیرد

گلکسی S24 اولترا به گمان زیادً در محیط‌های کم‌نور تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهتری می‌گیرد


درحالی که به‌نظر می‌رسد که تنها تحول بزرگ سخت‌افزاری دوربین گلکسی S24 اولترا، دوربین تله‌فوتوس ۵۰ مگاپیکسلی تازه آن باشد، سامسونگ درحال پیاده‌سازی چندین کارکرد تازه نرم‌افزاری در پردازش عکس است. انتظار می‌رود که این شرکت از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، الگوریتم‌های بهبودیافته و هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس و ویدیو منفعت گیری کند. گوشی پرچمدار آتی سامسونگ انگارً در ثبت عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی، کیفیت بهتری در محیط‌های کم‌نور اراعه می‌کند.

بر پایه پست Ice Universe در ایکس، گلکسی S24 اولترا به گمان زیادً تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبودیافته‌ای را در نور کم اراعه می‌دهد. به حرف های این منبع، پرچمدار آینده سامسونگ دارای نایت مود بهتری است که کیفیت کلی عکس را بهبود می‌بخشد. گلکسی S23 اولترا نیز در شرایط کم‌نور کارکرد مساعد دارد، اما در مناطق تاریک آسمان یا در صحنه‌های تاریک‌تر، نویز بیشتری تشکیل می‌کند؛ درحالی که بعضی اوقات جزئیات عکس مقداری بیش‌ازحد شارپ به نظر می‌رسد. اگر گلکسی S24 اولترا این موارد را اصلاح کند، می‌تواند در بین بهترین دوربین‌های تلفنهای هوشمند جهان قرار گیرد.

ادامه مطلب
تیم‌های برتر نخستین دوره مرکز Solve for Tomorrow سامسونگ در ایران معارفه شدند_اصفهانیا

دوربین بهبودیافته گلکسی S24 اولترا

این منبع ادعا می‌کند که این گوشی از هوش مصنوعی برای شناسایی ۱۲ نوع گوناگون سوژه یا شیء و بهینه‌سازی آن‌ها برای افزایش کیفیت عکس در وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی منفعت گیری می‌کند. اطلاعات دقیقی در رابطه این که دقیقاً چه نوع بهینه‌سازی‌هایی قرار است انجام بشود، وجود ندارد، اما احتمالا این گوشی بتواند اشیا را شناسایی کرده و رنگ، جزئیات و محدوده دینامیکی آن‌ها را به روشای متفاوت پردازش کند. این چنین بر پایه اطلاعات قبلی، گلکسی S24 اولترا امکان پذیر به‌طور پیش‌فکر تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی به‌جای ۱۲ مگاپیکسلی بگیرد.

انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبودیافته منفعت گیری کند. این چنین حرف های می‌بشود که این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین تله‌فوتو ۵۰ و ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ و ۳ برابری خواهد می بود. انتظار می‌رود دوربین مهم و هر دو دوربین تله‌فوتو دارای سیستم لرزشگیر OIS باشند. دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی امکان پذیر از زوم اپتیکال ۵ برابری به همراه برش درون سنسور برای اراعه کیفیت بالاتر در زوم اپتیکال ۱۰ برابر برای تصاویر ثابت منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
گلکسی S25 اولترا به گمان زیادً از نظر باتری تغییری نخواهد کرد_اصفهانیا
آخرین مطالب





منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments