«ایران ریتیل شو»نمایشگاهی در سطح استانداردهای جهانی صنعت خرده‌فروشی

«ایران ریتیل شو»نمایشگاهی در سطح استانداردهای جهانی صنعت خرده‌فروشی


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۳) از تاریخ ۲ تا ۵ دی‌ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این اتفاقات تخصصی اقتصادی و تجاری بعد از توانایی موفق ۴دوره قبلی که با استقبال و تحسین متخصصان این حوزه برگزار شد، در پنجمین دوره با وجود استارت‌آپ‌های مرتبط با این صنعت، فروشگاه‌های معتبر آنلاین و اینترنتی، شرکت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تجهیزات فروشگاهی، متخصصان و منفعت‌برداران حوزه‌های تفریحات و سرگرمی و صنعت غذا و نوشیدنی، مراکزخرید در حال ساخت، برندهای پوشاک و چرمی، شرکت‌های گسترش دهنده و مدیریت مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… اغاز‌به‌کار می‌کند.

ادامه مطلب
افشای رندر کوئست 3 لایت؛ اراعه هدست ارزان‌قیمت متا نزدیک است؟
آخرین مطالب

نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه تشکیل و صادرات، نمایش دستاوردهای گسترش شبکه فروشگاه‌های برندهای داخلی و گسترش خدمات رسانی یکسان به مشتریان در اقصی نقاط سرزمین و رشد فروش مجازی و منفعت گیری از پلتفرم‌های آنلاین از با اهمیت ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

این چنین انتقال ازمایش ها داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ و شرکت‌های فعال در این حوزه ازجمله اهدافی است که برگزاری این نمایشگاه تخصصی جستوجو می‌کند.

ضمناً پرورش نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، دقت به کیفیت خدمات، دقت به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با توانایی‌ها و دستاوردهای جهانی در عرصه خرده‌فروشی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد می بود و منفعت گیری از سیستم‌های کنترل کیفی محصول اراعه شده و در نهایت تشکیل فضـای دلنشین برای ماندگاری زیاد تر مشتریان در محوطه فروشگاه‌ها و جلب رضایت مراجعان در زمره اولین اهدافی است که زمان برگزاری این چنین رویدادهایی مورد دقت فعالان این حوزه قرار می‌گیرد. با دقت به شرایط حاضر در واقع آنچه در رویدادهای مرتبط با خرده‌فروشی در سرزمین ما حائزاهمیت است تلاش برای فرهنگ‌سازی و مشابه‌سازی الگوهای زیست ایرانی با معیارهای استاندارد جهانی است؛ فرآیندی که می‌تواند در شرایط آرمانی به جهانی‌سازی خرده‌فروشی ایرانی نیز منتهی بشود.

ادامه مطلب
ایالت کالیفرنیا لایحه «حق جدایی از کار» در ساعات غیراداری را معارفه کرد_اصفهانیا
«ایران ریتیل شو»نمایشگاهی در سطح استانداردهای جهانی صنعت خرده‌فروشی ۷

ملزوم به ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ۱۲پنل تخصصی انتقال توانایی با وجود ۶۰ مدیرعامل موفق برندهای گوناگون از حوزه‌های متنوع صنعت خرده‌فروشی برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان و فعالان این صنعت بتوانند از آخرین دستاوردهای علمی و عملیاتی و ازمایش ها و الگوهای موفق برندهای پیشرو منفعت‌مند شوند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

نمایشگاه امسال با شراکت بیشتر از ۱۲۰غرفه نمایشگاهی در سالن‌های ۳۵، ۳۸، A38، B38 برگزار خواهد شد.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments