حمله سیدجلال به استقلالی‌ها؛ شاید خطیر از تاج آتو دارد/همه ضرر کنند به‌جز یک تیم خاص!

دعوا سیدجلال به استقلالی‌ها؛ احتمالا خطیر از تاج آتو دارد/همه زیان کنند به‌جز یک تیم خاص!


باوجود آخر شهرآورد، جنجال‌های این بازی ادامه دارد و اکنون سیدجلال حسینی که از زمان وجود در کادرفنی پرسپولیس سکوت خاصی داشته، در گفتگو با خبرنگار ما اظهاراتی تند و بی‌سابقه را به زبان آورده که احتمالا شدیداللحن‌ترین دعوا از اردوگاه پرسپولیس به تیم رقیب باشد.

یقیناً سیدجلال در این مصاحبه همه تلاش خود را کرده که نامی از باشگاه استقلال نیاورد اما همه اظهارات او اشکار است که یک تیم را مورد مقصد قرار می‌دهد. اما استقلال تنها تنها مقصد حملات او نیست و کاپیتان قبل سرخپوشان در رابطه مهدی تاج، خداداد افشاریان و دیگر ارکان فوتبال ایران نیز اظهاراتی زیاد تند را داشته است.

مصاحبه اختصاصی با سیدجلال حسینی را در ادامه بخوانید:

بدشانس بودیم و نتوانستیم ببریم
حسینی در رابطه بازی با استقلال خوزستان او گفت: فوتبال به هر حال بالا و پایین دارد، امکان پذیر روز بد شما باشد. دیروز خودمان هم اشتباهاتی هم داشتیم اما با این وجود در زمین ناهموار اهواز، می‌توانستیم برنده باشیم. روی همین زمین هم زیاد موقعیت ساختیم و میتوانستیم برنده باشیم اما هم بدشانس بودیم و هم روز بدی از قضاوت دیدیم. به حرف های کارشناسان حداقل دو پنالتی ما را نگرفتند و قبل از گل دوم حریف هم اشتباه روی‌ عمری شد که داور در کمال شگفتی سوت نزد.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات خبرساز رونالدو و بن‌سلمان؛ وعده بزرگ ولیعهد عربستان!
آخرین مطالب

قضاوت پشت سر هم به زیان پرسپولیس است
او با اشاره به آنچه اشتباهات قضاوت در بازیهای تیمش می‌داند، صحبتهای خود را به این شکل در ادامه گفت: من نمی‌دانم تا چه وقتی قرار است قضاوت علیه پرسپولیس باشد و روندش هم دلواپس‌کننده شده. پشت سر هم قضاوت به زیان ماست و کمیته داوران باید پاسخگو باشد که چرا اشتباهات قضاوت فقط به زیان ما تکرار می‌بشود؟

آن فرد می‌دانست افشاریان از پنالتی خوشحال شده است
مربی سرخپوشان با اشاره به ویدوی افشاریان گفت: یقیناً کمیته داوران و تصمیماتی که ما از ابتدای فصل دیدیم، یک چیز شگفت و غریب بوده است. مگر می‌بشود مسئول کمیته داوران در با اهمیت ترین بازی فصل و دربی، از اظهار پنالتی به سود یک تیم خوشحال بشود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن شگفت‌تر این که هیچ چیزی به فرد روبه رو نگفت! هنگامی یک نفر نشاط‌اش را با شما تقسیم می‌کند، حتما از علایق شما خبر دارد و می‌داند خوشحالید که اینطور به سمت شما می‌آید.

ادامه مطلب
دغدغه هواداران سپاهان را فهمیدن می‌کنم

نه افشاریان عذرخواهی کرد، نه او را اخراج کردند
او گفت: نوشته وقتی جالبتر شد که ما فهمیدیم ایشان معاون مدیرعامل استقلال بوده. اصلا این خنده‌دار است. واقعا کجای دنیا مسئول کمیته داوران از اتفاقی به زیان یک تیم انقدر خوشحالی کند. الان هم یک هفته از دربی قبل اما هیچ تصمیمی نگرفتند و هیچ اتفاقی نیفتاده و نه ایشان آمده عذرخواهی کند و نه فدراسیون ایشان را کنار گذاشته است. برای ما این اتفاقات در راس قضاوت شگفت و غریب است.

به همه تهمت زدند اما هیچ اتفاقی نیفتاد
سیدجلال بدون اشاره به استقلال او گفت: ما از ابتدای فصل دیدیم که یک تیم در همه جنبه‌ها مصونیت دارد. کادرفنی و مدیریتی آنها علیه پرسپولیس و قضاوت سخن بگویید کردند و تهمت زدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد. آنها چند تخلف جدی و ثابت‌شده در او گفت و گو سقف بودجه داشتند و آنقدر هم در رسانه‌ها حرف های‌شده که همه مردم ایران می‌دانند اما کمیته انضباطی رای نمی‌دهد. این درست است که برای رفاقت سرمربی و مدیرعامل یک تیم خاص با رئیس فدراسیون این همه تبعیض بین تیم‌های لیگ برتری اتفاق بیفتد؟

ادامه مطلب
توقف پرتغالــــــــی‌ها پای قله » اصفهانیا

چه دلیلی دارد یک تیم انقدر مصونیت داشته باشد؟
او در ادامه گفت: من نمی‌دانم چرا دیگر تیم‌ها سکوت کرده‌اند؟ زیاد راحت برای سقف بودجه سر دیگر تیم‌ها را بریدند اما یک تیمی این همه تخلف کرده و پرونده‌اش دو ماه در کمیته انضباطی بوده ولی تا این مدت زمان می‌خرند و می‌گویند باید استعلام بگیریم و مدارک به دستمان برسد و با فلان بازیکن سخن بگویید کنیم! من یک سوالی دارم، چرا از بازیکنان پرسپولیس و سپاهان سوال نکردید و راحت امتیاز کم کردید؟ چه دلیلی دارد یک تیمی انقدر تفاوت داشته باشد نسبت به دیگر تیم‌ها؟

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

همه زیان کنند الا یک تیم خاص
مربی پرسپولیس با اشاره به شرایط حاضر او گفت: این موارد همه اشکار و آشکار است، ما آنقدر در فوتبال بودیم که این چیزها را بدانیم. اگر قرار می بود برایشان رای بدهند زیاد سریعتر داده بودند. ما الان رسیدیم به نیم فصل و هیچ خبری نیست. طوری با آنها حرکت می‌کنند انگار تیم ملی می باشند، مگر پرسپولیس و سپاهان در آسیا وجود نداشتند؟ چرا بلافاصله برای این دو تیم پرونده راه اندازی دادند و امتیاز کم کردند و بازیکن را محروم کردند؟ اکنون آنها اصلا در آسیا هم نبودند.

ادامه مطلب
عکس| تبریک تولد جالب رودریگو به جادوگر! » اصفهان امروز آنلاین

احتمالا آنها از فدراسیون آتو دارند
وی با مطرح یک سوال و تهمت گفت: چرا اینقدر هوای این تیم را دارید و چرا میترسید که آنها غمگین شوند؟ مسئولان فدراسیون چه چیزی دست مدیران باشگاه دارند و چه واهمه‌ و ارتباطی وجود دارد؟ آیا واقعا آتو و چیز خاصی وجود دارد که علتشده این همه به سود این تیم تبعیض باشد؟

مکالمه داوران را انتشار کنید
سیدجلال در آخر با اشاره به منفعت گیری از وی ای آر در دربی گفت: من همیشه تلاش کردم از حواشی دور باشم و اساسا سیاست پرسپولیس و کادرفنی ما و خود آقا یحیی این است که همیشه اسایش داشته باشیم و هیچ فشاری به جامعه قضاوت و تصمیم‌گیران فوتبال داخل نکنیم اما واقعا برای ما شگفتی آور است که چرا به یک خواست ساده ما توجهی نمی‌بشود؟ ما می‌گوییم مکالمه داوران را انتشار کنید تا بدانیم در دربی چه اتفاقی رخ داده و شبهات از بین برود. در این بازی باوجود وی ای آر علیه پرسپولیس اشتباهات بسیاری انجام داد و آنها تبدیل به اولین تیم تاریخ دنیا شدند که از وی ای آر سود می‌برد! برای من سوال است که چرا در صحنه مشکوک به اخراج داور برای بازبینی نرفت چون کارت زرد دوم کمترین چیزی می بود که در این صحنه باید داده می‌شد.

ادامه مطلب
جواب فدراسیون فوتبال به پرسپولیس در ماجرای بیرانوند » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments