اختلاف حقوقی رونالدو و یوونتوس بر سر مبلغی هنگفت

اختلاف حقوقی رونالدو و یوونتوس بر سر مبلغی هنگفت » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بر پایه گزارش‌ها، اختلاف حقوقی کریستیانو رونالدو با یوونتوس بر سر ۱۹.۵ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۲۱ میلیون دلار) دستمزد معوقه، به سال آینده کشیده می‌بشود.

رونالدو در ماه ژوئن تیم یوونتوس را به علت دستمزدهای پرداخت نشده از زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به دادگاه کشاند و پرونده شش ماه به طول انجامید و دو طرف روز چهارشنبه برای اراعه سخنان پایانی خود در دادگاه حاضر شدند. انتظار می‌رود دادگاه در آوریل سال آینده رای خود را صادر کند، و امکان پذیر یک جلسه دیگر در ماه آینده برگزار بشود.

این اختلاف در رابطه دستمزدهای معوقه‌ است که بازیکنان یووه در طول همه‌گیری کووید-۱۹ با آن موافقت کردند. رونالدو مدعی است که باشگاه تورینی مبلغ قابل توجهی به او بدهکار است، اما به گزارش روزنامه گاتزتا، بیانکونری اصرار دارد که ستاره پرتغالی زمان خروج از باشگاه برای پیوستن به منچستریونایتد در آگوست ۲۰۲۱ از دستمزد خود صرف‌نظر کرده و تصمیم ندارد به او پول بدهد.

ادامه مطلب
جنجال مجدد بنزما در الاتحاد؛ ستاره فرانسوی عربستان را ترک کرد!

رونالدو در سال ۲۰۱۸ از رئال‌مادرید به یووه پیوست و در ۱۳۴ بازی در همه رقابت‌ها ۱۰۱ گل به ثمر رساند و قبل از برگشت به اولدترافورد به باشگاه پشتیبانی کرد تا دو قهرمانی در سری آ و سوپرکاپ ایتالیا و یک قهرمانی کوپا ایتالیا را کسب کند.

رونالدوی ۳۸ ساله چشم به راه خواهد ماند تا ببیند که آیا جلسه دادگاهی فرد دیگر در ماه ژانویه برگزار خواهد شد یا خیر. در همین حال، او و هم‌تیمی‌هایش در النصر روز جمعه در لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف الاتفاق استیون جرارد خواهند رفت. تیم ریاض با ۱۰ امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم جدول قرار دارد.

ادامه مطلب
از انتقال شوق‌انگیز طارمی تا رویای برگشت ستاره‌های سرخابی

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments