کد لغو آهنگ پیشواز رایتل

حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری


برخی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه برای این که مخاطبینشان هر بار برای انتظار برقراری تماس، به صدای بوق تکراری گوش ندهند، سرویس آهنگ پیشواز را برای خط خود فعال می‌کنند. اما گاه بنا به دلایلی همچون تنوع، فروش خط و… نیاز است تا این سرویس را لغو کنیم. با ما در ادامه همراه باشید تا با چگونگی حذف آهنگ پیشواز رایتل آشنا شوید.

با سرویس راینواز رایتل، به جای بوق انتظار قطعه موسیقی یا آهنگ انتخابی مشترک برای مخاطبین پیش از برقراری مکالمه پخش می‌بشود. این سرویس قابلیت‌های مختلفی دارد به طور مثال می‌توان تعیین کرد برای فرد یا گروهی از افراد، آهنگ پخش نشود. اما در صورتی که می‌خواهید آن را غیرفعال کنید بایستی یکی از راه‌های حاضر را انتخاب کنید.

لغو اهنگ پیشواز رایتل از سه مسیر پیامک، سامانه تلفنی و رایتل من فراهم است.

ادامه مطلب
رصدخانه فضایی مادون قرمز به فضا پرتاب شد

حذف پیشواز رایتل از طریق پیامک

مشترکین اپراتور سوم با ارسال دستور “کد راینواز OFF” به شماره ۲۰۳۰ می‌توانند خواست غیرفعالسازی این سرویس را ثبت کنند. به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۱۱۳ است باید متن “OFF 113” را پیامک کنید.

حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری ۲۲

در صورتی که کد مورد نظر آهنگ خود را نمی‌دانید، می‌توانید دستور “OFF rbt” را به شماره ۲۰۳۰ ارسال کنید تا همه آهنگ‌های خریداری شما حذف شوند.

لغو راینواز
حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری ۲۳

غیرفعالسازی آهنگ پیشواز رایتل با اپلیکیشن رایتل من

لغو اهنگ پیشواز رایتل از طریق رایتل من یکی دیگر از گزینه‌های حاضر است. با مراجعه به نسخه وب یا اپلیکیشن رایتل من، می‌توانید سریعاً نسبت به این کار عمل کنید.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای اعلام شد + جدول آبان 1402
حذف آهنگ پیشواز رایتل
حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری ۲۴

بعد از درج شماره تلفن خود می‌توانید از طریق رمز دوم پیامکی یا رمز عبور تنظیم شده داخل سامانه شوید. سپس از منوی نمایش داده شده گزینه «سرویس‌های من» را انتخاب کنید.

حذف آهنگ پیشواز رایتل
حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری ۲۵

در صفحه تازه بایستی روی کلید روبه رو «راینواز» ضربه بزنید تا خاموش بشود. در این حالت با پیروزی سرویس پیشواز شما غیرفعال می‌بشود.

سامانه ربط مشترکین

آخرین راه برای لغو سرویس راینواز تماس با حمایترایتل است. از خط رایتلی خود می‌توانید با شماره ۲۰۰ تماس گرفته و سپس عدد ۹ را بزنید تا به حمایتوصل شوید. سپس از اپراتور بخواهید تا این سرویس را برای خط شما غیرفعال کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

جمع‌بندی

در آخر بایستی یادآور شد که کد لغو آهنگ پیشواز رایتل در دسترس نیست و تنها باشماره‌گیری #۲۱۰* می‌توان برای فعالسازی راینواز عمل کرد. جهت حذف آهنگ پیشواز بایستی از طریق راه‌هایی که در بالا معارفه کردیم، عمل کنید.

ادامه مطلب
غول‌های فناوری چگونه با هکرها امنیت هوش مصنوعی را افزایش می‌دهند؟

سؤالات پرتکرار کاربران

امکان غیرفعالسازی آهنگ پیشواز رایتل برای برخی مخاطبین وجود دارد؟

بله یکی از خدمات این سرویس آن است که بتوانید برای تعدادی از مخاطبین خود، پخش آهنگ را لغو کنید.

آیا حذف آهنگ پیشواز رایتل هزینه دارد؟

خیر، غیرفعالسازی این سرویس هیچ هزینه‌ای ندارد.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments