بیرانوند: حال پرسپولیس خیلی خوب است/ هوادران به جایگاه فعلی عادت ندارند

حال پرسپولیس زیاد خوب است/ هوادران به جایگاه جاری عادت ندارند » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که در فصل تازه و به علت غیبت‌های مقطعی امید عالیشاه و وحید امیری بیشتر از پیش بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بندد، امشب میهمان یک برنامه تلویزیونی می بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بخشی از سخن بگویید‌های خود و در جواب به مجری برنامه که معتقد می بود پرسپولیس حال و هوای خوبی ندارد، اظهار کرد: چرا ندارد؟ اگر یادتان باشد، سال قبل هم شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم خوب نبوده است و در فاصله ۷ هفته به آخر مسابقات، ۷ امتیاز اختلاف با صدرنشین لیگ داشتیم. به نظر من حال و هوای باشگاه و هواداران پرسپولیس زیاد خوب است.

بیرانوند با اشاره به نتایج دور از انتظار پرسپولیس طی هفته‌های تازه، تصریح کرد: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. به گفتن مثال، منچسترسیتی در شش بازی آخر خود تنها یک برد کسب کرده است.

ادامه مطلب
گنگ بارسلونا در میامی کامل شد » اصفهانیا

او در ادامه او گفت: همانطور که می‌دانید، چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. انتظارات مردم و هواداران پرسپولیس از ما زیاد زیاد است و ما هم این نوشته را قبول داریم. پرسپولیس همیشه باید مدعی باشد. هواداران این را می‌دانند و به جایگاه جاری پرسپولیس عادت ندارند. به هواداران حق می‌دهم و مطمعن می‌دهم مجدد به شرایط قبل بازمی‌گردیم.

بیرانوند در خصوص امیدواری پرسپولیسی‌ها به قهرمانی در لیگ بیست و سوم، افزود: هواداران می‌گویند ما تا این مدت امید داریم و من هم به آن‌ها گفتم شما در فصل قبل اصلا به قهرمانی ما امیدوار نبودید، اکنون که امید دارید نباید دلواپس باشید.

ادامه مطلب
مطلب تبریک معاون اندوخته انسانی و گسترش مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت روزکارو کارگر

دروازه‌بان پرسپولیس در آخر او گفت: چند امتیاز از دست دادیم اما شرایطمان خوب است. امیدوارم در ۳ بازی باقی‌مانده تا آخر نیم‌فصل، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments