اولین واکنش بیرانوند به ماجرای درگیری با کنعانی‌زادگان » اصفهان امروز آنلاین

اولین عکس العمل بیرانوند به ماجرای درگیری با کنعانی‌زادگان » اصفهانیا


علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم روبه رو شمس آذر او گفت: به باشگاه بزرگ، تیم، بازیکنان و هواداران خون‌گرم پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی سنگینی داشتیم چرا که شمس آذر نشان داد تیم غول کشی است و تیم‌های بزرگی را ناکامی داده و امتیاز گرفته است. تیم ما کار بزرگی انجام داد مخصوصا بعد از ۱۰ نفره شدن. برد این بازی در ادامه لیگ به ما پشتیبانی خواهد کرد. روبه رو تیمی بودیم که بازی‌های بسیاری را نباخته می بود به این علت این برد بعد از ۱۰ نفره شدن، مورد قیمت می بود.

بیرانوند در خصوص حاشیه تشکیل شده حوالی او و کنعانی‌زادگان مبنی بر این که این دو ملی پوش دعوا کرده‌اند او گفت: برادرانه می‌گویم همه بازیکنان کنعانی زادگان را دوست دارند. به جان دو تا بچه‌هایم اگر خبری به گوش ما برسد که مجوزهای ماشین باطل شده است حتی به شوخی هم به او نگفتیم که این چه کاری می بود انجام دادی! اصلا به هیچ گفتن به بازیکن تیم خودم بی احترامی نمی کنم. همه اتفاقاتی که برای بازیکنان تیم ملی افتاده است همه با مجوز دولت بوده و هیچ خلافی رخ نداده است. بازیکنان تیم ملی هیچ خلافی نکرده‌اند و چون مساله حقوقی است بازیکنان در خصوص این نوشته صحبتی ندارند و باید قسمت حقوقی فدراسیون فوتبال درمورد آن سخن بگویید کند.

ادامه مطلب
مامه تیام یاد استقلال افتاد! » اصفهان امروز آنلاین

او در ادامه گفت: بازیکنان اگر ماشین داخل کرده‌اند با هزینه خودشان این کار را انجام داده‌اند و حتی پول گمرک هم داده‌اند. فدراسیون پیگیر این نوشته است و قطعا قبل از جام ملت‌های آسیا که حساس است این نوشته حل می‌بشود. امیدوارم که این پاداش‌ها هم به بقیه رشته‌ها داده بشود.

بیرانوند در خصوص جام ملت‌های آسیا و حالت خودش و تیم ملی او گفت: من نمی‌توانم راجع به لیگ ملت‌ها سخن بگویید کنم چون دو بازی دیگر برای پرسپولیس در لیگ دارم. سپس از دو بازی سخن بگویید‌ خواهم کرد و تمرکز من روی تیم ملی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| پاداش درخشش ستاره ایرانی؛ مهدی طارمی کنار امباپه و بلینگام!

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص این که به گل‌محمدی خبرداد که معاوضه نکند و این اتفاق به سود پرسپولیس با گرفتن ضربه پنالتی همه شد، او گفت: دم یحی گل محمدی گرم که خودش تصمیم گیرنده می بود و من تصمیم نگرفتم. از همه هوداران سپاس می کنم که از تیم حمایتکردند. می خواهم به هواداران بگویم وقتی که تیم شما ۱۰ نفره می بشود و تیمی را ناکامی می دهد که در بازی‌های بزرگ نباخته است، ۱۰۰ درصد مدعی مهم قهرمانی است. ما همه اشتباهات خود را انجام دادیم و دیگر نباید نادرست کنیم. همه تمرکز روی تیم است. با دقت به صدمه دیدن‌هایی که اتفاق افتاده شرایط تیم سخت شده و ما برای بازی‌های سخت آماده‌ایم.

او در ادامه گفت: من به خودم اجازه نمی دهم که بروم و به گل محمدی بگویم که چه فردی را معاوضه کن. خود او تصمیم گرفت و تصمیمش به سود تیم می بود.

ادامه مطلب
نامه تند بازیکنان پرسپولیس بعد از حواشی تازه » اصفهانیا

بیرانوند در خصوص علی نعمتی او گفت: برخی اوقات بهترین زمان برای بازیکن نیست. او بهترین بازیکن پرسپولیس است و همه هواداران او را می دادند. او می خواهد به تیم پشتیبانی کند و همه این را می دانند. علی نعمتی برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشید و هواداران از او حمایتخواهند کرد تا این بازیکن هم به روز اوجش برگردد. او بدشانسی می آورد و امیدارم به بازی برگردد.

بیرانود در عکس العمل به این که آیا ابطال مجوزها روحیه تیم ملی را خراب خواهد کرد یا خیر؟ او گفت: تیم ملی و بازیکنان آن، ضمانت دادیم به یکدیگر که تا فینال برویم و چیزی جلوی ما را نمی گیرد. این اتفاقات درست می بشود چرا که می خواهیم مردم را خوشحال کنیم. نباید تمرکز خود را به هم بزنیم.

ادامه مطلب
از جام‌های طلایی تا سریال استعفاها؛ ۴ سال پرافتخار یحیی در پرسپولیس

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments