داور دوست داشت بازی مساوی تمام شود/برای نیم‌فصل دوم حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم » اصفهان امروز آنلاین

داور دوست داشت بازی مساوی همه بشود/برای نیم‌فصل دوم حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم » اصفهانیا


جواد نکونام بعد از تساوی یک – یک استقلال روبه رو استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر، او گفت: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و با تیمی بازی داریم که شکل تیمی و نظم خوبی دارد. چند بازی این تیم را دیده بودیم و احتمالا در زیاد از بازی‌ها هیچ موقعیتی به حریفان نمی‌دادند و موقعیت ساختن برابر این تیم با دقت به سازمان دفاعی‌شان سخت می بود. به آنها تبریک می‌گویم و به بازیکنان گفتم برای زدن گل عجله نکنند ولی روی یک نادرست و صحنه آفساید گل خوردیم.

او گفت: سپس از گل آفسایدی که خوردیم تلاش کردیم بازی را در دست بگیریم و توانستیم به گل برسیم ولی اعتراض‌هایی که صورت گرفت نیمه دوم را احساسی کرد. حریف بازیکنان قد بلند را داخل زمین کرد و بازی مستقیم جستوجو شد. با احترام خاصی که برای مطلب حیدری داور بازی قائلم ولی او دوست داشت بازی یک – یک همه بشود. او دوست داشت بازیکنان از هجده قدم دور شوند و کمتر خطر روی دروازه‌ تشکیل بشود و خطاهایی می‌گرفت که به ضررمان می بود.

ادامه مطلب
عکس| سلفی بیرانوند با زنان هوادار تیم ملی » اصفهانیا

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تیم ما با دقت به بازی پرفشار در دربی و دیدار با نساجی مازندران انرژی بسیاری به خرج داد. بازیکنان ما امروز از لحاظ بدنی خسته شدند و نتوانستند همانند بازی‌های قبل باشند. روی نیمکت‌مان دو بازیکن امید وجود داشتند و شرایطی نداشتیم که از بازیکنان در جایی که دوست دارند منفعت گیری کنیم. یک بازی دیگر تا آخر نیم فصل داریم و باید برای این بازی تمرکز کنیم. تیم ما برای نیم فصل دوم نیاز به تحکیم دارد و حداقل ۵ بازیکن می‌خواهیم و امیدوارم یارگیری کنیم تا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. تا اینجا نیز کادرفنی و بازیکنان سنگ همه گذاشتند و هواداران نیز حمایتکردند.

نکونام در خصوص بیانیه بین دو نیمه باشگاه گل‌گهر سیرجان و اظهار هفتمین پنالتی برای استقلال در بازی‌های رودررو برابر این تیم او گفت: من در رابطه این بازی سخن بگویید می‌کنم و در خصوص بقیه بازی‌ها شما سخن بگویید کنید. از خدای‌مان است که VAR باشد. امروز گل آفساید خوردیم و اگر آفساید گرفته می‌شد شرایط بازی تحول می‌کرد. هنگامی گل می‌خورید نیاز به دو گل دارید تا برنده شوید ولی هنگامی بازی با تساوی جستوجو می‌بشود با یک گل برنده می‌شوید. مسئولان گل‌گهر عجله کردند بین دو نیمه بیانیه دادند. نظر شخصی‌ام را دادم و گل‌شان آفساید می بود و همه دیدند قضاوت به سود آنها شد.

ادامه مطلب
وام‌ کم منفعت بانکی
آخرین مطالب

وی یادآور شد: به غیر از کارشناسان شتیل‌بگیر دیگر کارشناسان قضاوت می‌توانند روی پنالتی استقلال نظر بدهند. متأسفانه گل‌ آفساید خوردیم و روی صحنه پیمان بابایی هم فوتبالی می‌گویم که تشخیص خطای پنالتی سخت می بود ولی به نظرم پای بازیکن گل‌گهر روی مچ پای بابایی رفت و می‌توانستند پنالتی بگیرند. آنقدر اعتراض کردند و بین دو نیمه در تونل ورزشگاه روی داور ریختند که داور می‌خواست بازی با تساوی همه بشود.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
سخن بگویید‌های احساسی آزمون درمورد مورینیو و شایعه جنجالی بین او و آقای خاص

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments