شرایط پیش فروش وانت پراید

شرایط پیش فروش وانت پراید اظهار شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲


شرکت خودروسازی سایپا در دی‌ماه ۱۴۰۲ شرایط پیش‌فروش وانت پراید را خبرداد. اظهار شرایط پیش فروش سایپا ۱۵۱ درحالی رخ می‌دهد که تا ماه قبل این ماشین به‌صورت نقدی با تحویل سریع به مشتریان اراعه می‌شد. بااین‌حال، اکنون سایپا از مشتریان خود می‌خواهد که برای تحویل‌گرفتن سایپا ۱۵۱ تا خرداد سال آینده صبر کنند.

در شرایط پیش فروش وانت پراید دو تیپ از این ماشین اراعه شده‌اند. این تیپ‌ها شامل سایپا ۱۵۱ تیپ DA و سایپا ۱۵۱ تیپ DA به همراه کفی اتاق بار یا لاینر می باشند. قیمت خودروها در این شرایط فروش نامشخص است و در زمان صدور دعوت‌نامه و تحویل ماشین، قیمت نهایی آن‌ها اشکار خواهد شد. خودروها نیز در هفته چهارم خردادماه ۱۴۰۳ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شرایط پیش فروش وانت پراید در دی‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین پیش‌پرداخت قیمت ماشین موعد تحویل
شامل سایپا ۱۵۱ تیپ DA ۱۲۸,۰۱۷,۰۰۰ قیمت روز خرداد ۱۴۰۳
سایپا ۱۵۱ تیپ DA به همراه کفی اتاق بار ۱۲۹,۵۱۷,۰۰۰

اکنون قیمت سایپا ۱۵۱ تیپ DA در کارخانه نزدیک به ۲۳۶ میلیون تومان است. این ماشین هم‌اکنون در بازار آزاد با قیمتی کمتر از ۲۷۰ میلیون تومان قابل خریداری است. سایپا ۱۵۱ تیپ DA‌ به همراه لاینر نیز در کارخانه ۲۵۹ میلیون تومان قیمت دارد. این ماشین نیز در بازار آزاد با نرخ تقریبی ۲۷۵ میلیون تومان اراعه می‌بشود. اختلاف قیمت ناچیز بین نرخ بازار و کارخانه وانت پراید هرگونه امکان جذب اندوخته را برای سایپا ناممکن می‌کند. درواقع مشتری واقعی نیازی به شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا نخواهد داشت، چرا که می‌تواند هم‌اکنون وانت خود را خریداری کند.

ادامه مطلب
هواوی رسماً اعلام کرد؛ 100 میلیون دستگاه از HarmonyOS 4 استفاده می‌کنند
شرایط پیش فروش وانت پراید اظهار شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲ ۷

وانت پراید از زمان اراعه در سال ۱۳۹۳ تا سال قبل، خودرویی بی‌رقیب در قسمت وانت‌بارهای اقتصادی به شمار می‌رفت. بااین‌حال، اراعه وانت آریسان ۲ ایران‌ماشین با موتور XU7P عرصه را بر این ماشین تنگ کرده است.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments