مشخصات کلیدی هواوی نووا 12 اولترا افشا شد؛ ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه

مشخصات کلیدی هواوی نووا ۱۲ اولترا افشا شد؛ ربط ماهواره‌ای دوطرفه


هواوی ۲۶ دسامبر (۵ دی‌ماه) از سری تلفنهای نووا ۱۲ در چین رونمایی خواهد کرد. این سری شامل نووا ۱۲، نووا ۱۲ لایت، نووا ۱۲ پرو و نووا ۱۲ اولترا خواهد می بود. اکنون تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی، برخی از مشخصات کلیدی گوشی قوی هواوی نووا ۱۲ اولترا آشکار شده است. این گوشی دارای دوربین سلفی دوگانه ۶۴ و ۸ مگاپیکسلی است و از ربط ماهواره‌ای دوطرفه منفعت می‌برد.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، نووا ۱۲ اولترا یک پنل OLED با وضوح ۱.۵K خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این نمایشگر امکان پذیر تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را حمایتکند. چندین عکس از این گوشی در قبل انتشار شده می بود و اکنون این عکس تازه، طراحی پشتی این گوشی را مشخص می کند. این چنین در عکس حاضر نمایشگر این گوشی را می‌بینیم که یک حفره کپسولی‌ برای دوربین سلفی دوگانه با مقداری فاصله از لبه بالایی آن قرار دارد.

ادامه مطلب
هند اولین ماهواره چند منظوره خود، INSAT-1 را پرتاب کرد

مشخصات هواوی نووا ۱۲ اولترا

مشخصات کلیدی هواوی نووا ۱۲ اولترا افشا شد؛ ربط ماهواره‌ای دوطرفه ۷

به نظر می‌آید نووا ۱۲ اولترا دارای تراشه Kirin تجهیزبه ۵G است، اما اشکار نیست که آیا باید چشم به راه Kirin 9000s باشیم یا خیر؛ این پردازنده در سری میت ۶۰ هواوی نیز به‌کار رفته می بود. باتری این گوشی به گمان زیادً ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی داشته باشد و از شارژ ۱۰۰ واتی حمایتخواهد کرد. علاوه‌براین، این گوشی به ویژگی‌های فرد دیگر همانند ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه، هوش مصنوعی و پرداخت هوشمند تجهیزخواهد می بود.

دوربین جلوی نووا ۱۲ اولترا دارای یک لنز مهم ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز پرتره ۸ مگاپیکسلی است که از زوم اپتیکال ۲ برابری حمایتمی‌کند. در پنل پشتی، این گوشی دارای یک دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۵ اینچی با دیافراگم متغیر f/1.4–f/4.0 است. مشخصات دیگر دوربین‌ها تا این مدت در دست نیست.

ادامه مطلب
رقابت مک کاسکیل با اوباما کم کم به مشاجره تبدیل می شود
آخرین مطالب

نووا ۱۲ اولترا در سه رنگ آبی، مشکی Obsidian و خاکستری دودی اراعه خواهد شد. مطابق اطلاعاتی که اخیراً انتشار شده است، قیمت این گوشی در بازار چین ۷۷۵ دلار خواهد می بود.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments