میلیاردی خرج فوتبالیستهای همیشه طلبکار می کنیم اما قهرمان کشتی کارگری می کند و در چادر کنار خیابان بر اثر گازگرفتگی جان می دهد

میلیاردی خرج فوتبالیستهای همیشه طلبکار می کنیم اما قهرمان کشتی کارگری می کند و در چادر کنار خیابان بر تاثییر گازگرفتگی جان می دهد


همین یکی، دو روز پیش می بود که خبر مرگ کشتی‌گیر ملی‌پوش نوجوان ایران انتشار شد. علت فوتش گازگرفتگی می بود، آن‌هم در چادر، چون این ملی‌پوش نوجوان کنار خیابان کارگری می‌کرده و در ساعت استراحت اینگونه به کام مرگ رفته است، ولی مگر مهم است؟ مگر برای مسئولان ورزش مهم است؟

برای آقایان فوتبال همه چیز است، فوتبالی‌جماعت میلیاردی بگیرد بقیه اصلاً مهم نیستند. مهم این است که همه آقایان در تلاش می باشند تا هر طور شده جلوی خلل در نحوه داخل کردن خودروی فوتبالیست‌ها را بگیرند، اکنون این وسط یک کشتی‌گیر هم کارگری کند مهم نیست، مهم تعهدی است که به فوتبالیست‌ها داده شده و باید به آن عمل بشود.

مهم این است که سال‌ها است با شعار شاد کردن دل مردم توسط این جماعت بیت‌المال‌خور سرگرم هستیم بدون این که فهمید باشیم همین‌ها دارند جیبمان را خالی می‌کنند بدون این که دلمان را شاد کنند.

ادامه مطلب
عکس‌| یک بام و دو هوایی خطیر/ کدام یک خجالت‌آور است؟ » اصفهانیا

۲۳۳۰۲



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments