۲ شرکت خودروسازی و هلدینگ نفتی در صف خرید پرسپولیس » اصفهان امروز آنلاین

۲ شرکت خودروسازی و هلدینگ نفتی در صف خرید پرسپولیس » اصفهانیا


قرار است ۱۲ دی ماه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس از طریق فرابورس واگذار بشود و به همین علت قرار است متقاضیان خرید سهام این باشگاه خواست‌های خرید خود را اراعه دهند تا با سنجش اهلیت خریداران و بازدید شرایط مالی، این واگذاری صورت بگیرد.

پیش از این نقل شده می بود که شرکت شستا یکی از متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس است که یقیناً از آنجایی که این شرکت ۵۰ درصد سهام ذوب آهن اصفهان را در اختیار دارد، اشکار نیست که چطور می‌تواند برای خرید سهام پرسپولیس عمل کند.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که نامش برای خرید سهام پرسپولیس نقل شده، هلدینگ نفتی خلیج فارس است که یقیناً پیش از این حرف های می‌شد این هلدینگ خواهان خرید سهام استقلال است، اما گویا مسئولان هلدینگ خلیج فارس بی‌میل نیستند که برای خرید سهام پرسپولیس پیشقدم شوند. در این باره تصمیم‌گیری در سطح کلان این هلدینگ انجام خواهد شد که برای خرید سهام پرسپولیس ورود کنند یا این که عمل به خرید سهام استقلال کنند.

ادامه مطلب
با قلعه‌نویی بهترین نتیجه ممکن را می‌گیریم » اصفهانیا

از طرف دیگر در روزهای تازه شایعاتی مبنی بر ورود ۲ شرکت خودروسازی ایران ماشین و سایپا برای عمل به خرید سهام پرسپولیس و استقلال نقل شده که اشکار نیست این شایعه ها تا چه اندازه صحت دارد؛ چراکه هر دو شرکت خودروسازی موردنظر باشگاه‌های ورزشی خود را دارند و اشکار نیست که شایعه عمل برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال واقعی است یا نه و این که در صورت صحت داشتن آن، تکلیف باشگاه‌های پیکان و سایپا چه خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سخن بگویید‌های پیروانی درمورد خوشحالی نکونام و قضاوت دربی ۱۰۲ » اصفهانیا

هرچه که هست باید چشم به راه ماند و دید که شرکت‌ها و هلدینگ‌هایی که برای خرید سهام پرسپولیس پا پیش می‌گذارند، چه اقداماتی را رقم خواهند زد و این که قرعه به نام چه شرکتی خواهد افتاد.

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments