شجاع: هیچ ورزشکاری خودش را با فوتبالیست‌ها مقایسه نکند

هیچ ورزشکاری خودش را با فوتبالیست‌ها قیاس نکند » اصفهانیا


شجاع خلیل‌زاده بعد از بازی با ملوان در خصوص تماشای بازی از روی سکو او گفت: دیدن بازی از روی سکو زیاد سخت است. واقعا از استرس پاهایم درد می‌کند. می‌توانستیم در انزلی ببریم اما بابت این تیم خوب به آقای تارتار و تیم ملوان تبریک می‌گویم. بازی خوبی می بود و انشالله در بازی بعدی با وجود تماشاگران تراکتور ببریم.

او درمورد ربط آقای خمس با زمین اظهار داشت: داد می‌زد! حتما موبایل داشت اما من ندیدم، اگر شما دیدید بگویید.

شجاع در این مورد در ادامه گفت: من که مربی نیستم بخواهم بگویم. این را باید از مربی سوال کنید.

دفاع کننده تراکتور در خصوص مدافعان تیم ملی او گفت: بازیکنان خوبی داریم و مهم نیست چه فردی بازی کند و مهم پیروزی تیم ملی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برگشت یک استقلالی با تیم لیگ دویی » اصفهانیا

خلیل‌زاده راجع به وجود هواداران او گفت: طرفداران ما در همه جای ایران می باشند و دست آنها را می‌بوسم. حیف نتوانستیم سه امتیاز بگیریم اما ملوان هم تیم خوبی است و برای آقای تارتار هم آرزوی پیروزی دارم.

شجاع با اشاره به ماجرای حواله ماشین گفت: راجع به این نوشته سخن بگویید نکنم بهتر است. اما هنگامی یک وعده داده می‌بشود بهتر است عمل بشود. همه بازیکنان پول گمرکی دادند و ماشین آوردند. شما نباید فوتبال را با بقیه قیاس کنید و فوتبال پربیننده‌ترین است. همه ورزشکاران دوستان و عزیزان ما می باشند اما نباید هیچکسی خودش را با فوتبالیست‌ها قیاس کند.

او در ادامه گفت: این سخن بگویید‌ها را می‌کنم چون کشتی‌گیران گرامی ما می باشند. اما همه در رابطه فوتبال سخن بگویید می‌کنند و همه باید حدشان را بدانند. امروز دیدید که برای دیدن بازی استادیوم پر می بود، اما در ورزش دیگر دو تماشاگر می‌بینید؟ برای یک فوتبال ۶۰ میلیون نفر می‌نشینند تماشا می‌کنند. فوتبال در همه جای دنیا زیاد مهم است. یک تعهدی داده شده و الان نباید در موردش سخن بگویید کنند. ما که نمی‌گوییم به ورزشکاران دیگر ندهند، همه ورزشکاران برای جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند. او گفت و گو من این است که یا قول نمی‌دادید یا اکنون که دادید نباید اینطور کنید.

ادامه مطلب
روزنامه اصفهان امروز شماره 4907؛ 07 خرداد1403

کاپیتان تراکتور این چنین خطاب به دیگر ورزشکاران او گفت: اول این که شما ورزشکار هستید، بروید از فدراسیون خودتان بگیرید. ما که نگفتیم به ما پاداش بدهید، زحمت کشیدیم و این را خودشان دادند. خودشان به ما هدیه دادند و ما هم مجانی ماشین نیاوردیم. کشتی، والیبال و… هست و برایشان پاداش در نظر بگیرید که ورزشکاران جلوی هم قرار نگیرند. به ما ربطی ندارد که به چه فردی پاداش خواهند داد. شما به من مجوز دادید و من هزینه کردم و ماشین آوردم، یا نباید پاداش می‌دادید یا الان نمی‌توانیم قبول کنیم که کنسل بشود.

شجاع در آخر او گفت: امیدوارم یک تدبیری بیاندیشند چون همه ما ایرانی هستیم. مشکل ما این است که چشم دیدن همدیگر را نداریم. من دوست دارم کشتی‌گیران از ما بالاتر بگیرند، اما نباید در رابطه ما سخن بگویید کنند. کنعانی هم صحبتی کرد اما او ساده است و بچگی کرد. او هم دوستمان است و اکنون یک صحبتی کرد. نباید همه در موردش سخن بگویید کنید و استوری بگذارید. در رابطه فوتبالیست‌ها همه نباید نظر بدهند و آنهایی که در مراجع بالاتر می باشند می‌توانند نظر بدهند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۷ ۲۵۱

ادامه مطلب
فینال،قبل از بازی با سپاهان! » اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments