این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی‌ها عوض می‌کند + عکس

این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی‌ها عوض می‌کند + عکس


اصفهانیا به نقل از بهداشت نیوز، آیتو M۹ یک SUV پرچمدار هواوی و Seres است. این یک خودروی ۵.۲ متری بالارده با شش صندلی در داخل است. M۹ شاسی بلندهای بنزینی برندهایی همانند بی ام و X۷ و مرسدس بنز GLS را مقصد قرار می‌دهد.

امیرمسعود عابدین: آیتو یک پروژه مشترک بین هوآوی و Seres است. در این همکاری، Seres خودروهای آیتو را تشکیل می‌کند، در حالی که هوآوی به گفتن تامین کننده مهم قطعات و نرم افزار عمل می‌کند. علاوه بر این، غول فناوری چینی مسئول فروش وسایل نقلیه آیتو است. مدل‌های آیتو شامل سه خودروی M۹ و M۷ و M۵ است که داخل بازار چین شده‌اند.

ظاهر بیرونی آیتو M۹ از زبان طراحی‌ای پیروی می‌کند که اولین بار در سدان هوآوی لوکسید S۷ دیده شد. از ویژگی‌های آن می‌توان به چراغ‌های مثلثی شکلی اشاره کرد که با یک نوار LED به هم وصل شده‌اند.

ادامه مطلب
افرادی که این نشانه ها را دارند از شخصیت قوی ای برخوردارند

یکی از ویژگی‌های شاسی بلند آیتو M۹ چراغ‌های جلوی آن است که هواوی سازنده آنهاست. این چراغ‌ها می‌توانند به گفتن یک پروژکتور عمل کرده و تصاویر و فیلم‌ها را نمایش دهند. چراغ‌های جلو این چنین می‌توانند اشعه‌ها را کنترل کنند تا از اذیت شدن دیگر کاربران جاده جلوگیری کنند. به حرف های آیتو، دقت آنها به ۱.۲ متر می‌رسد. این چراغ‌های جلو می‌توانند علاوعه‌بر اتومبیل‌ها، عابران پیاده را نیز تشخیص دهند. M۹ این چنین از سیستم پشتیبانی رانندگی Huawei ADS ۲.۰ منفعت گیری می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کلید مبارزه با چاقی به کمک طب سنتی شناسایی شد

Aito M۹ دارای شش صندلی با مطرح ۲ + ۲ + ۲ است. هر صندلی با چرم ناپا پیچیده شده است. کنسول مرکزی آیتو M۹ دارای سه صفحه نمایش است. صفحه نمایش مهم دارای ابعاد ۱۵.۶ اینچی است. مانیتور سرنشین جلو ۱۶ اینچ و نمایشگر کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچ است. علاوه‌بر اینها، دارای هدآپ دیسپلی ۷۵ اینچی با قابلیت حقیقت افزوده است. این سیستم از سیستم عامل هارمونی هواوی حمایتمی‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آیتو M۹ سیستم صوتی هواوی است که از ۲۵ بلندگو راه اندازی شده است. صندوق عقب آیتو M۹ دارای ظرفیت ۷۱۶ لیتری و این چنین دارای ۴۱ فضای ذخیره سازی در کل است.

1703667070 667 این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی‌ها عوض

شاسی آیتو M۹ از آلومینیوم ساخته شده است. نسخه EREV آیتو M۹ دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که به گفتن یک ژنراتور عمل می‌کند. این نسخه دارای سیستم ۴WD با دو موتور الکتریکی برای تشکیل ۴۸۹ اسب بخار قوت است. آنها توسط باتری‌های سفارشی ۴۲ کیلووات ساعتی یا ۵۲ کیلووات ساعتی NMC سه تایی از برند CATL تغذیه خواهد شد. بسته به باتری، برد همه الکتریکی آیتو M۹ نزدیک به ۲۲۵ تا ۲۷۵ کیلومتر است. برد مختلط ۱۳۶۲ تا ۱۴۰۲ کیلومتر است. شتاب صفر تا صد آن ۴.۹ ثانیه اظهار شده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

نسخه همه الکتریکی آیتو M۹ با دو موتور الکتریکی، قوت ۵۲۲ اسب بخاری تشکیل می‌کند و یک بسته باتری سه تایی CATL برای ۹۷ کیلووات ساعت اراعه می‌دهد که برای طی کردن مسافت ۶۳۰ کیلومتری مناسب است. این نسخه در ۴.۳ ثانیه به شدت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ادامه مطلب
تفاوت رنگ مخاط بینی در سرماخوردگی و آلرژی فصلی



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments