رندرهای رسمی گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا افشا شد! + عکس

رندرهای رسمی گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا افشا شد! + عکس


زمان بسیاری تا رونمایی و اراعه پرچمدارهای گلکسی S24 سامسونگ نمانده و شایعه ها حول این تلفنها بیش‌ از همیشه است. در تازه ترین شایعه ها، انگارً یکی از شرکای سامسونگ در کلمبیا رندرهای رسمی مدل‌های گلکسی S24 را سریعتر از موعد انتشار کرده است.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، تصاویری در یک وب‌سایت کلمبیایی انتشار شده که رندرهای سری گلکسی S24 را مشخص می کند. این تصاویر رنگ‌ها و ظرفیت حافظه داخلی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را نشان خواهند داد. بااین‌حال، هیچ تصویری از مدل گلکسی S24 معمولی درز نکرده است.

تصاویر آشکار‌شده گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس

همان گونه که در عکس بالا می‌بینید، گلکسی S24 اولترا انگارً در دو رنگ زرد و مشکی اراعه خواهد شد. این دو رنگ زرد کهربایی و سیاه اونیکس نام دارند. از نظر ظرفیت ذخیره‌سازی، این عکس گلکسی S24 اولترا را با ۱ ترابایت حافظه داخلی مشخص می کند، اگرچه به گمان زیاد پیکربندی‌های ذخیره‌سازی فرد دیگر نیز برای این گوشی در دسترس خواهد می بود.

1703677538 90 رندرهای رسمی گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا افشا شد

در عکس گلکسی S24 پلاس چهار گزینه رنگی وجود دارد. انگارً علاوه‌ بر دو رنگ زرد و مشکی که برای S24 اولترا می بود، گلکسی S24 پلاس دو رنگ دیگر نیز دارد. گمان دارد نام این دو رنگ خاکستری مرمری و بنفش کبالت باشد. بر پایه سنت هرساله سامسونگ، انتظار می‌رود همین چهار رنگ را در مدل معمولی گلکسی S24 نیز ببینیم.

ادامه مطلب
قیاس گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ با یکدیگر + جدول مشخصات
آخرین مطالب

این رندرهای به ظاهر رسمی این چنین جزئیات فرد دیگر را درمورد گلکسی S24 پلاس اراعه خواهند داد؛ در عکس بالا مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را می‌بینیم، اما به گمان زیاد یک گزینه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای مدل‌های معمولی و پلاس خانواده S24 وجود داشته باشد.

سامسونگ تا این مدت تاریخ دقیق معارفه سری گلکسی S24 را اظهار نکرده است، اما به گمان زیاد پرچمدارهای آینده سامسونگ در تاریخ در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲) در سن‌خوزه آمریکا رونمایی خواهند شد. این تلفنها را همان روز می‌توان پیش‌خرید کرد، اما فروش عمومی آن‌ها امکان پذیر در ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن‌ماه) اغاز بشود.

ادامه مطلب
شکل سر سگ‌ها می‌تواند بر مقدار خواب آنها اثرگذار باشد





منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments