تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو فاش شد

تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد


تصویری از کاور رسمی هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن پرو انتشار شده است که برای اولین‌بار یک لوازم جانبی متعلق به محصول آینده کوپرتینویی‌ها را مشخص می کند.

اپل به‌تازگی ۷۰ حق پتنت طراحی تازه در رابطه با هدست حقیقت ترکیبی خود در هنگ کنگ دریافت کرده است. در گزارش وب‌سایت PatentlyApple درمورد این پتنت‌ها، تصویری از یک لوازم جانبی مربوط به ویژن پرو وجود دارد که تا بحال به آن اشاره‌ای نشده است. تصاویر پتنت، کاور ویژن پرو را از زوایای مختلفی مشخص می کند.

کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو

تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد ۱۲

بر پایه تصاویر مربوط به این کاور، به‌نظر می‌رسد که طراحی آن با هدست ویژن پرو مطابقت دارد و برای ساخت آن از یک پارچه نرم منفعت گیری شده است تا همه قسمت‌های جلو و کناری هدست را بپوشاند. این چنین این کاور انگارً به‌هیچ‌وجه قرار نیست پشت هدست یا سیستم Light Seal آن را بپوشاند، که علت آن به گمان زیادً جلوگیری از خراشیدگی یا وقوع صدمه‌های دیگر برای صفحه نمایش EyeSight هدست باشد. علاوه‌براین، زبانه‌ای در سمت چپ کاور دیده می‌بشود تا کاربران به‌راحتی بتوانند آن را از هدست جدا کنند.

ادامه مطلب
اپل گسترش موتورهای مرورگر شخص ثالث را هم به اروپا محدود کرده است_اصفهانیا
1703735496 228 تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد ۱۳

جزئیات فرد دیگر که از پتنت‌های اپل به دست آمده است، به تصویری مربوط می‌بشود که در آن باتری ویژن پرو به‌همراه یک پورت فرورفته دیده می‌بشود. با این وجود می‌توان او گفت که عکس قبول می‌کند که کابل باتری دستگاه قابل جداشدن است.

اخیراً «مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل، حرف های می بود که هدست ویژن پرو، به‌گفتن با اهمیت ترین محصول اپل برای سال ۲۰۲۴ هم‌اکنون در فاز تشکیل زیاد خود قرار دارد و اواخر ژانویه (اغاز بهمن‌ماه) به فروشگاه‌ها می‌رسد. بعد از آن، بلومبرگ نیز این نوشته را قبول کرد و او گفت که تشکیل ویژ‌ن پرو در کارخانه‌های مستقر در چین اپل «با شدت همه درحال اجراست» و واحدهای محدودی تا آخر ژانویه برای مشتریان آماده می‌بشود و اولین اراعه به خرده‌فروشی‌ها برای ماه فوریه برنامه‌ریزی‌شده‌ است.

ادامه مطلب
اپل سرانجام مجبور به پذیرش قانون برنامه‌های چین شد



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments