شرایط فروش کامیون بنز 1924 ایران خودرو دیزل

شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ ایران ماشین دیزل اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲


شرکت ایران ماشین دیزل بخشنامه فروش کامیون ۱۹۲۴ را خبرداد. شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ از نوع فروش نقدی است که در آن قیمت ماشین طی چند مرحله از مشتری اخذ می‌بشود. در این شرایط فروش، نسخه باری از بنز ۱۹۲۴ در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

قیمت کامیون بنز ۱۹۲۴ نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان است. مشتریان بایستی در مرحله اول ثبت نام، نیمی از بهای آن یعنی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نمایند. دو چک متوالی به تاریخ دهم بهمن و دهم اسفند ۱۴۰۲ نیز از مشتری دریافت می‌بشود که مبلغ هرکدام از آن‌ها نزدیک به ۶۵۰ میلیون تومان است. موعد تحویل ماشین نیز هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ اظهار شده است. سود شراکت ۵ درصد، سود انصراف ۲ درصد و جریمه تاخیر نزدیک به یک درصدی از دیگر جزئیات این برنامه فروش می باشند.

ادامه مطلب
ادامه تشکیل پژو پارس در سال 1403 از سوی ایران‌ماشین تایید شد

شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ ایران ماشین دیزل، دی ۱۴۰۲:

ماشین قیمت پیش پرداخت مبلغ چک اول دهم بهمن ۱۴۰۲ مبلغ چک دوم دهم اسفند ۱۴۰۲ سود شراکت سود انصراف جریمه تاخیر موعد تحویل
شاسی باری ال ۱۹۲۴ یورو ۴ ۲۵,۸۲۳,۷۹۴,۹۶۵ ۱۲,۹۱۱,۷۹۴,۹۶۵ ۶,۴۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۴۵۶,۰۰۰,۰۰۰ پنج درصد سالیانه دو درصد سالیانه یک درصد + سود شراکت هفته آخر اسفند ۱۴۰۲

کامیون باری و کمپرسی بنز ۱۹۲۴ از جمله دیرپاترین خودروها در خط تشکیل ایران ماشین دیزل به حساب می اید. این کامیون به علت رنگ نارنجی، به کامیون کله نارنجی نیز شهرت دارد. پیشرانه این ماشین از سری موتورهای OM355 مرسدس بنز است که حداکثر ۲۸۰ اسب‌بخار قوت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ ایران ماشین دیزل اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲ ۷

گیربکس ۶+۱ سرعته دستی ZF نیز ماموریت انتقال قوت را در این کامیون برعهده دارد. کامیون بنز ۱۹۲۴ جزو معدود خودروهای تولیدی است که هم چنان از ترمزهای کاسه‌ای برای محور جلو آن منفعت گیری شده است. مطابق نام این کامیون، وزن ناخالص مجاز آن نیز ۱۹ تن خواهد می بود.

ادامه مطلب
عدم تشکیل و اراعه، قیمت پژو پارس را به‌شدت افزایش داد
آخرین مطالب



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments