صدرنشین لیگ برتر در آستانه فروپاشی!

صدرنشین لیگ برتر در اغاز فروپاشی! » اصفهانیا


با انتشار کردن حکم کمیته استیناف و برگشت دادن ۴ امتیاز کسر شده سپاهان، این باشگاه زمان کوتاهی برای خوشحالی داشت و اکنون آنها با محرومیت شش بازیکن مشهور خود روبه رو شده‌اند.

بد نیست یک بار دیگر به حکم کمیته استیناف علیه باشگاه سپاهان بازگردیم و مروری بر آن داشته باشیم. در واقع به علت این که یکی از مورد دقت‌ترین قسمت‌های این حکم برگشت ۴ امتیاز کسرشده از سپاهان می بود، زیاد احتمالا به موارد دیگر توجهی نشد، اما اگر دقیق‌تر و جزئی‌تر این حکم را مرور کنیم، به موضوعات قابل توجهی بر خواهیم خورد.

بولت سپاهانحالا مدیران باشگاه باید این چند مورد را حل و فصل کنند.

توافق تازه برای برداشتن بندی که آنها را موظف می‌کرد مالیات مطلب نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی، احسان پهلوان (بند هشتم دستورالعمل مقررات) را برعهده بگیرند.
توافق تازه برای تحول قول افزایش دستمزد برای فصل آینده زیاد تر از ۲۵ درصد برای مطلب نیازمند رضا اسدی، هادی محمدی، رضا شکاری و کاوه رضایی (بند ۲۷ دستورالعمل مقررات)
توافق تازه برای نپرداختن هزینه کارگزاری (ایجنت) کاوه رضایی، هادی محمدی، رضا شکاری و احسان پهلوان (بند ۲۹ دستورالعمل مقررات)
تحول بند جدایی از تیم با پرداخت ۵۰ درصد در صورت سقوط برای احسان پهلوان، هادی محمدی، مطلب نیازمند، کاوه رضایی، رضا شکاری و رضا اسدی (بند ۲۸ دستورالعمل مقررات) – این مورد ساده‌ترین اصلاحیه قرارداد سپاهان است.
علاوه بر ۴ مورد اشاره‌شده در بالا، اعضای کمیته استیناف درست بعد از انشای حکم مربوط به عدم کسر ۴ امتیاز و ذکر دلایل آن جملات تهدیدآمیز هشداردهنده‌ای نیز خطاب به بازیکنان سپاهان نوشته‌اند: «علی‌القاعده با لیاقت می بود بازیکنان نیز به جهت عدم مراعات دستورالعمل مشمول تعقیب و تحقیق قرار گرفته و با تنبیهات مقرر روبه رو می‌شدند و نیز اعمال اصلاح قراردادها در نصوصی که مغایر با دستورالعمل است بر مسئولیت طرفین قرارداد است.»

ادامه مطلب
عکس‌| تیپ متفاوت و عربی نیمار برای روز عربستان » اصفهانیا
آخرین مطالب

در واقع می‌توان اینطور استنباط کرد که نه تنها باشگاه سپاهان که بازیکنانی که با باشگاه طرف قرارداد می باشند نیز در کمیته انضباطی و استیناف حرکت و اقداماتشان مورد او گفت و گو و بازدید قرار گرفته و تقصیر کار تشخیص داده شده‌اند که امکان پذیر این نوشته هم تبعاتی در پی داشته باشد.
تنها نمایند ایران در آسیا باید خود را برای مبارزه همه‌جانبه با تصمیم‌های ناخواسته مسئولان فوتبال ایران آماده کند.
با این توصیف اگرچه سپاهانی‌ها در ظاهر روز قبل از برگشت ۴ امتیاز خوشحال بودند، اما نگاهی به دیگر احکام صادر شده علیه سپاهان عیان می‌کند که منوچهر نیکفر، مدیرعامل تازه باشگاه سپاهان، در اغاز نیم فصل با چالش زیاد سختی روبه رو شده و هم او، هم سپاهانی‌ها، زیاد هم نباید از احکام صادره خوشحال باشد. همین اکنون آنها در اغاز بازی با گل‌گهر با محرومیت ۶ بازیکن خود روبه رو شده‌اند که امکان پذیر به قیمت از دست رفتن ۳ امتیاز همه بشود و چند روز دیگر هم بازی با شمس آذر در پیش است.

ادامه مطلب
در تلاشیم تا سال ۱۴۰۷ کلیه پروژه‌های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به منفعت‌برداری کامل برسند

در واقع اکنون مدیرعامل تازه سپاهان باید درمورد تعهدات الزام‌آور سال دوم و همین‌طور اصلاح شرایط مالی قراردادهای فصل جاری با چندین ستاره سپاهان مذاکره کند و یقیناً این در شرایطی است که این تعهدات از سوی فدراسیون فوتبال غیرقانونی تشخیص داده شده است و در روبه رو باشگاه سپاهان قول انجام این تعهدات را به بازیکنانش داده است! مذاکراتی که امکان پذیر علتآغاز کوچ ستاره‌های شاخص از سپاهان بشود. همین اکنون یکی از شاخص‌ترین بازیکنان سپاهان با نظر قابل‌توجهی از سوی سرزمین قطر روبه رو شده و به مدیران باشگاه اظهار کرده اگر نمی توانند تعهداتش را عملی کند، رضایتنامه‌اش را برای جدایی صادر کنند.

این‌ها در حالی است که بلافاصله بعد از آخر جام ملت‌های آسیا، سپاهان باید به گفتن تنها نماینده ایران در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیب ها برود و همه انتظار دارند که این تیم تحکیم شده به مصاف رقبای ثروتمند خود برود، اما مجموع اتفاقات مشخص می کند که احتمالا سپاهان با شرایط اسف‌باری برخلاف رقبایش به آسیا بازگردد.

ادامه مطلب
حسرتی که پرسپولیسی‌ها از درخشش این بازیکن می‌خورند » اصفهانیا

در واقع نیکفر اکنون در یک دو راهی سخت قرار گرفته است؛ او یا باید رضایت به تضعیف تیمش بدهد و با فروش و جدایی بازیکنانش کنار بیاید و یا آنها را به هر ترتیبی که هست نگه داری کند و با تبعات احتمالی آن برای خودش در آینده کنار بیاید. او وارث تعهدات مدیر قبلی سپاهان است و هر عملی از سوی او امکان پذیر به تضعیف تیم قوی ژوزه مورایس بینجامد.

در این شرایط باشگاه به حمایتجدی کارخانه و مردم اصفهان نیاز دارد والا امکان پذیر این تیم قوی که خود را برای دعوا به عناوین آسیایی آماده می‌کرد، از فرم جاری فاصله بگیرد و رؤیای قهرمانی باز هم تعبیر نشود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸

ادامه مطلب
برتری من ادامه وجود یحیی است؛ برانکو و اسکوچیچ همیشه آماده‌اند!



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments