اولین خروجی قطعی پرسپولیس مشخص شد » اصفهان امروز آنلاین

اولین خروجی قطعی پرسپولیس اشکار شد » اصفهانیا


محمد عمری سپس از دو بار انصراف از دانشگاه اکنون مشمول سربازی شده و باید نیم فصل این تیم را به مقصد تیمی نظامی ترک کند.

هافبک سرخ‌ها که فصل قبل به گفتن اتفاق پرسپولیس در این تیم رشد کرد و حتی شانس دعوت به تیم ملی را نیز به دست آورد، در این فصل شرایط برایش به شکلی پیش رفته که باید به زودی با پیراهن ملوان بندرانزلی به گفتن سرباز کار را جستوجو کند.

عمری که به واسطه صدمه دیدن‌های پیاپی برخلاف فصل قبل نتوانسته در نقش ستاره تیم یحیی گل‌محمدی ظاهر بشود، در دیدار برابر مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل باید آخرین وجود خود با پیراهن شماره ۷۷ را جستوجو کند.

پیراهنی که پیش از این بر تن محسن مسلمان می بود و ستاره اسبق سرخ‌ها نیز برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در ملوان کار را جستوجو کرده می بود و یقیناً به واسطه نمایش درخشانش به بازیکنی محبوب بین انزلی‌چی‌ها در آن مقطع تبدیل شده می بود. داستان عمری اما احتمالا متفاوت باشد و او برخلاف مسلمان پیش از توانایی بازی در پرسپولیس، خدمت سربازی‌اش را پشت سر گذاشته می بود.

ادامه مطلب
عکس| ماجرای احضار نکونام به کمیته انضباطی استقلال چه می بود؟ » اصفهانیا
آخرین مطالب

عمری اما به نظر می‌رسد کاملا با این نوشته کنار آمده باشد و آن را به نوعی به گفتن یک سرنوشت پذیرفته باشد. جایی که او پیش از سفر به رفسنجان، چمدان خود را به مقصد انزلی و انجام خدمت سربازی بسته است. در سخن‌هایش نیز نه اثری از افسردگی و سرخوردگی دیده می‌بشود و نه نگرانی بابت اینده خودش. او مدعی است با انگیزه زیاد تر راهی انزلی خواهد شد و پیراهن ملوان را در اختیار می‌گیرد تا در ۲۳ سالگی مسیر جدیدی را جستوجو کند.

ادامه مطلب
شماره پیراهن ماشاریپوف اشکار شد » اصفهانیا

هافبک پرسپولیس در صورت صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی در بازی روبه رو مس رفسنجان به گفتن آخرین بازی نیم فصل در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت و در آخر این جدال با پیراهن شماره ۷۷ به‌صورت مقطعی خداحافظی خواهد کرد. جدالی که احتمالا یادآور خاطره جدایی احمد نوراللهی از این تیم باشد.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس نیز به واسطه این نوشته برنامه اختصاصی‌ای برای هم‌بازی خود دارند؛ احتمالا این‌بار بازوبند به عمری برای دقایقی اهدا بشود و او نیز به این شکل سرنوشت تازه خود را جستوجو کند.

۲۵۷ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments