سری گلکسی S24 احتمالاً فاقد قابلیت ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود

سری گلکسی S24 به گمان زیادً فاقد قابلیت ربط ماهواره‌ای خواهد می بود


سال قبل شایعه‌ شده‌ می بود که سامسونگ امکان پذیر گلکسی S23 را همانند تلفنهای آیفون به قابلیت اتصال ماهواره‌ای برای اوقات اضطراری تجهیزکند. بااین‌حال، سری گلکسی S23 نهایتاً به این ویژگی تجهیزنشد. اکنون درحالی‌که انتظار می‌رود تلفنهای سری گلکسی S24 به این قابلیت تجهیزشوند و حتی ماه‌ها قبل تصویری از آن آشکار شده می بود، در گزارش جدیدی حرف های‌ شده که غول کره‌ای مجدد از این تصمیم صرف‌نظر کرده است.

نشریه ETNews در گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سامسونگ دو هفته قبل از معارفه رسمی سری گلکسی S24، درحال آزمایش تلفنهای این خانواده با سه اپراتور مستقر در کره جنوبی KT ،LG Uplus و SK Telecom است. اپراتورها درحال آزمایش این نوشته می باشند که آیا گلکسی S24 اولترا کارکرد مساعد در شبکه‌های موبایل دارند یا خیر.

این چنین انگارً هیچ اشاره‌ای به قابلیت ربط ماهواره‌ای دوطرفه در این دستگاه نشده است که این کار می‌تواند نشان دهد غول مستقر در کره جنوبی فعلاً به دلایل نامعلومی از اراعه آن در تلفنهای پرچمدار خود صرف‌نظر کرده باشد.

ادامه مطلب
جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد!

عدم وجود قابلیت ربط ماهواره‌ای در سری گلکسی S24

سری گلکسی S24 به گمان زیادً فاقد قابلیت ربط ماهواره‌ای خواهد می بود ۷

قابلیت ربط ماهواره‌ای جاری در دنیای تلفنهای هوشمند در اوقات اضطراری و شرایطی که پوشش سلولار در دسترس نیست، کاربرد دارد، بااین‌حال هر شرکتی از فناوری مخصوص به خود منفعت گیری می‌کند. سامسونگ چند ماه پیش از فناوری مخصوص به خود رونمایی کرد که در آن از یک باند فرکانس L Band برای ارسال اعلان نجات منفعت گیری می‌بشود. یقیناً اگر گزارش امروز صحت داشته باشد، نباید چشم به راه این فناوری در سری گلکسی S24 باشیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مایکروسافت در سال 2020 برای فروش بینگ با اپل مذاکره کرده بود

ویژگی ربط ماهواره‌ای در دنیای تلفنهای هوشمند برای اولین‌بار در سری آیفون ۱۴ اراعه شد. بعد از آن هواوی نیز ویژگی شبیهی را برای برخی تلفنهای پرچمدار خود اراعه کرد، اما هیچ برند اندرویدی فرد دیگر تا بحال از این ویژگی در تلفنهای پرچمدار خود منفعت گیری نکرده‌ است. سامسونگ نیز انگارً فکر می‌کند که نباید برای اراعه این ویژگی عجله کرد.

درحالی‌که اپل قابلیت ربط ماهواره‌ای یک طرفه را به کاربران خود اراعه کرده است، حرف های می‌بشود که سامسونگ درحال کار روی ساختاری دوطرفه است که در آن کاربران می‌توانند مطلب ارسال و دریافت کنند. درهمین‌حال، یکی از منبع های صنعت فناوری ادعا کرده که قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه سامسونگ به گمان زیادً در سری گلکسی S25 اراعه خواهد شد که یک گوشی انقلابی خواهد می بود.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
دو کارگر سامسونگ در معرض تشعشعات قرار گرفتند_اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments