جنجال دوباره بنزما در الاتحاد؛ ستاره فرانسوی عربستان را ترک کرد!

جنجال مجدد بنزما در الاتحاد؛ ستاره فرانسوی عربستان را ترک کرد!


حواشی حوالی کریم بنزما در الاتحاد ادامه دارد. بعد از دیدار برابر النصر که با ناکامی سنگین پنج بر دو ببرهای شهر جده به آخر رسید، کریم بنزما با انتقاد شدید هواداران روبرو شد و این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت تا حساب اینستاگرام خود را غیر فعال کند.

انتقادها از بنزما تنها به این دیدار محدود نمی‌بشود چرا که الاتحاد در این فصل کارکرد زیاد ضعیفی داشته و در سه بازی متوالی تازه نیز تن به ناکامی داده است. آنها از جام جهانی باشگاه‌ها کنار رفتند و سپس برابر الرائد و در ادامه روبه رو النصر مغلوب شدند و روزگار بدی را سپری می‌کنند.

اکنون از عربستان خبر می‌رسد که مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد، برای دیدار امروز برابر الطائی از هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، روی نام کریم بنزما خط قرمز کشیده و او را از لیست بازی کنار گذاشته است.

ادامه مطلب
عکس‌| خاطره‌بازی یک ایرانی با ملاقات با لیونل مسی » اصفهانیا

منبع های آگاه به الشرق الاوسط آشکار کردند که کریم بنزما، بعد از ناکامی سنگین برابر النصر، در همه تمرینات تیم شرکت نکرده است و به همین علت گایاردو ناچار شده تا او را از فهرست تیم کنار بگذارد.

بازیکنان الاتحاد بعد از دیدار برابر النصر و باخت سنگین ۵ بر ۲، استراحتی نداشتند، چون تیم مهم روز چهارشنبه تمرین ریکاوری را انجام داد، در حالی که تمرین روز پنجشنبه مهم‌ترین تمرین قبل از رویارویی با الطایی می بود.

ادامه مطلب
عکس| دختر درویش در کنار دیوید بکام! » اصفهانیا

به حرف های همین منبع های، علت عدم شرکت این بازیکن در تمرینات اظهار نشده است چرا که بنزما در دیدار روبه رو النصر مصدومیتی از خود نشان نداد و بعد از حواشی سپس از آن ناکامی نیز حساب اینستاگرامی خود را از دسترس خارج کرده است.

این منبع های تایید کردند این برای اولین بار نیست که بنزما برخی از تمرینات تیم را از دست می‌دهد، چون این نوشته در دوره‌ای که نونو سانتو سکان هدایت الاتحاد را بر مسئولیت داشت، چندین بار توسط ستاره فرانسوی تکرار شده می بود.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments