اولین بازیکن وارد اردوی تیم ملی شد

اولین بازیکن داخل اردوی تیم ملی شد » اصفهانیا


اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای وجود در جام ملت های آسیا از صبح امروز سه‌شنبه رسما آغا شد و بازیکنان باید خود را به کادر فنی معارفه کنند که سریعتر از همه این کار را دفاع کننده ۲۲ ساله و ورودی تازه به اردو انجام داد.

سامان فلاح که در این فصل هشت بازی برای گل‌گهر سیرجان انجام داده، نخستین بازیکن می بود که خود را به هتل المپیک رساند تا به کادر فنی تیم ملی معارفه بشود و کار او را در اردو اغاز کند.

این دفاع کننده گل گهر که بعد از یک دوره صدمه دیدن مجدد به میدان ها برگشت و در خط دفاعی گل‌گهر نمایش خوبی داشت، در فهرست نهایی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا قرار گرفت تا زمان بزرگی به دست بیاورد.

ادامه مطلب
دوری طویل‌زمان مهدی طارمی از ترکیب پورتو » اصفهانیا

یقیناً سامان فلاح باید فردا تیم گل گهر را در دیدار روبه رو ذوب آهن همراهی کند ولی امروز خودش را به کادر فنی تیم ملی معارفه کرد تا مشکلی برای او به وجود نیاید.

سامان فلاح در کنار شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سید مجید حسینی، چهار دفاع کننده تخصصی تیم ملی به شمار می‌روال.

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
دعوا سیدجلال به استقلالی‌ها؛ احتمالا خطیر از تاج آتو دارد/همه زیان کنند به‌جز یک تیم خاص!

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments