فوری: شماره ده پرسپولیس سرباز شد

شماره ده پرسپولیس سرباز شد » اصفهانیا


در حالی که چند روز پیش اظهار شد که سازمان نظام ماموریت تا آخر فصل به بازیکنان مشمول خدمت سربازی اجازه داده که در تیمشان وجود داشته باشند اما معاون نظام ماموریت در این خصوص خبر تازه‌ای داده است.

حسین زاهدی در این مورد او گفت: این مصوبه معافیت بازیکنان در تاریخ پنجم مهر ماه متوقف شد. باتوجه به توقف این مطرح، ما با سخن بگویید‌هایی که با وزارت ورزش داشتیم، مقرر شد تا آخر فصل و باتوجه به قراردادهایی که بسته شده، به این بازیکنان مهلت داده بشود. یقیناً مقرراتی که در قبل اجرا می‌شد، هم چنان ادامه دارد. به این علت بازیکنی که به ۲۸ سال رسیده و در لیگ برتر وجود دارد یا بازیکنی که ۳۰ سال دارد و به تیم ملی دعوت نشده، سرباز خواهد شد.

ادامه مطلب
پوستر دلنشین فدراسیون برای ساحلی‌بازان » اصفهانیا

او در خصوص حالت میلاد سرلک اظهار داشت: اگر بازیکنانی که بالای ۲۸ سال می باشند و به تیم ملی دعوت نشدند، دیگر در شمول این مقررات نیستند. اما افرادی که شرایط این مقررات را دارند، تا آخر فصل می‌توانند بازی را ادامه بدهند. آقای سرلک باتوجه به این که به تیم ملی دعوت نشدند و تاریخ اعزامشان برای یکم اسفند است، باید آماده اعزام شوند.

معاون نظام ماموریت در رابطه شرایط معافیت گفت: ببینید دعوت به تیم ملی ارتباطی به حوزه کاری ما ندارد، ما در نهایت فهرستی که از سوی فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش ارسال می‌بشود و مورد تائید وزارت قرار می‌گیرد، مورد ملاک قرار می‌دهیم. تصمیم‌گیری این که این بازیکنان کجا بروند بازی کنند، با پرورش بدنی ستاد کل نیروی مسلح است. ماموریت ما تعیین تکلیف حالت بازیکنان مشمول خدمت سربازی است. ستاد باتوجه به نیاز تیمها، بازیکنان را دسته‌بندی می‌کند و سطح وجود دارد.

ادامه مطلب
عکس| قایدی برای استقلال بازیکن جذب کرد » اصفهانیا
آخرین مطالب

به این ترتیب میلاد سرلک که از یکم اسفند اجازه همراهی پرسپولیس را ندارد، به نظر چاره فرد دیگر جز ترک اردوی سرخپوشان و ملحق شدن به ملوان را نخواهد داشت و یقیناً باید دید که در این عرصه در روزهای آینده چه تصمیمی از سوی این بازیکن و دو باشگاه دیگر گرفته می‌بشود.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
کنایه یک پرسپولیسی به تصمیمی که احمدی‌نژاد گرفت » اصفهان امروز آنلاین

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments