ششمین استعفای گل‌محمدی در ۴ فصل؛ این بار جدی‌تر از همیشه!

ششمین استعفای گل‌محمدی در ۴ فصل؛ این بار جدی‌تر از همیشه! » اصفهانیا


سپهر ستاری: دوشنبه شب و بعد از تساوی ناامیدکننده پرسپولیس روبه رو مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی از هدایت سرخپوشان استعفا داد. این دومین استعفای گل‌محمدی در لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌بشود و تعداد بسیاری از پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند او این بار جدی‌تر از قبل است و تصمیم ندارد به پرسپولیس برگردد. یقیناً مدیران باشگاه پرسپولس در روزهای تازه اظهار کردند که برنامه‌ای برای موافقت با جدایی سرمربی‌شان ندارند و گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم هم به کار خود ادامه خواهد داد. با این حال گل‌محمدی در روزهای تازه تلفن خود را از دسترس خارج کرده و هیچکس از تصمیم نهایی‌اش خبر قطعی ندارد.

گله های‌های یحیی بعد از تساوی در رفسنجان

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار با مس رفسنجان، گله های‌های خود بابت حالت پرسپولیس از ابتدای فصل را نقل کرد و از جدایی‌اش خبر داد. سرمربی پرسپولیس در این خصوص او گفت: «در نقل‌وانتقالات انچه که باید یار نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم. جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ همانند پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدم‌های نیرومندتری کنارش باشد تا رقابت کند. مشکلات مالی بسیاری داشتیم. شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. سه ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که علتدلگرمی بشود را از باشگاه ندیدم. از همه پرسپولیسی‌ها که من را در این ۴ سال تحمل کردند، سپاس می‌کنم. امیدوارم هر فردی که می آید موفق باشد. برای نفر تازه بهترین‌ها را آرزو می کنم.»

ادامه مطلب
پشت پرده لیست کهکشانی جواد؛ مطلب مهم نکونام برای خطیر » اصفهانیا

سرمربی پرسپولیس در چند ماه تازه بابت عدم دقت باشگاه به خواسته‌هایش دلخور می بود و چندین بار هم در مصاحبه‌های خود این را خبرداد. او معتقد است پرسپولیس در ماجرای قانون سقف بودجه ضربه خورده و این نوشته علتشده تیم خوبی بسته نشود. سرمربی پرسپولیس هم چنان از عدم جذب مهاجم سطح بالای خارجی و امضای قرارداد با نبیل باهویی شاکی است و این را یکی از دلایل مهم حذف پرسپولیس از آسیا می‌داند. یقیناً یکی از دلایل مهم گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولس این است که باشگاه کاری برای تمدید قراردادش بعد از قهرمانی‌های پارسال نکرده و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
با قلعه‌نویی بهترین نتیجه ممکن را می‌گیریم » اصفهانیا

در فرد روبه رو اما باشگاه پرسپولیس تا امروز به طور جدی با استعفای گل‌محمدی مخالفت کرده و این نوشته را رسما هم اظهار کرده است. سرمربی قرمزها اما تا بحال جواب باشگاه را نداده و خودش را از دسترس خارج کرده است. گل‌محمدی در حالی به طور جدی خواستار جدایی شده که پیش از استعفا حتی لیست نفرات مورد نظرش برای نقل‌وانتقالات زمستانی را هم به باشگاه اظهار کرده می بود.

ششمین استعفای یحیی در ۴ سال!

دومین مقطع وجود یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس از سال ۱۳۹۸ و نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم اغاز شده و تا امروز ادامه داشته است. گل‌محمدی در این زمان کارکرد خیره‌کننده‌ای در پرسپولیس داشته و با کسب ۳ قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و ۲ قهرمانی در سوپرکاپ یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه را رقم زده است. با این حال روابط یحیی با مدیران پرسپولیس در این سال‌ها همیشه پرچالش بوده و او چندین دفعه به دلایل گوناگون استعفا داده که یقیناً هیچ‌کدام تبدیل جدایی نشده است.

ادامه مطلب
شوک به پرسپولیس در اغاز دربی » اصفهانیا

اولین استعفای گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس شهریور سال ۱۳۹۹ می بود که بعد از باخت در دربی و حذف از نیمه‌نهایی جام حذفی، به علت اختلاف با مهدی رسول‌پناه از سمت خود استعفا داد. یقیناً در آن مقطع او به پرسپولیس برگشت و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند ولی انتشار کردن ویدیوی سخن بگویید‌های جنجالی رسول‌پناه علیه سرمربی قرمزها، علتشد این مدیر برکنار بشود. او بعد از ناکامی بعدی روبه رو استقلال و حذف مجدد از جام حذفی هم تصمیم به استعفا گرفت ولی به پرسپولیس برگشت و موفق به کسب گفتن قهرمانی هم شد. در آن زمان جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس می بود.

گل‌محمدی در دوران وجود مجید صدری هیچوقت استعفایی نداد و ۴ استعفای بعدی او همه در زمان مدیریت رضا درویش رخ داده است. او تنها ۳ روز بعد از اظهار مدیرعاملی درویش تصمیم به استعفا گرفت ولی زیاد سریع برگشت که یقیناً نتیجه همین رفت و برگشت ناکامی روبه رو فولاد و از دست رفتن قهرمانی سوپرکاپ می بود. او چند هفته سپس هم بعد از تساوی در دربی برگشت لیگ بیست‌ویکم و افت شانس قهرمانی پرسپولیس و درگیری با داور با انتشار کردن یک استوری استعفایش را خبرداد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سرمربی پرسپولیس فصل قبل چالش خاصی با مدیران این تیم نداشت ولی امسال شرایط فرق کرده است. او مهرماه امسال خبرداد که قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و راهی دبی شد تا نشان دهد این بار در تصمیم خود جدی است ولی بعد از سخن بگویید با درویش در نهایت ماندگار شد. گل‌محمدی بعد از ناکامی روبه رو الدحیل جلسه‌ای با درویش برگزار کرد و به نظر می‌رسید روابط این ۲ نفر بهتر شده ولی بعد از تساوی روبه رو مس رفسنجان، او تصمیم به جدایی گرفت.

ادامه مطلب
مسی جایگزین نیمار در الهلال! » اصفهان امروز آنلاین

استعفاهای پرتعداد گل‌محمدی حتی ناراحتی بازیکنان و هواداران پرسپولیس را هم به جستوجو داشته و علتشده انتقاداتی بسیاری از او بشود. در این بین به نظر می‌رسد این بار تصمیم گل‌محمدی جدی‌تر از هر زمان فرد دیگر باشد و احتمالا پرسپولیس فصل را با یک سرمربی تازه ادامه دهد.

پرسپولیس تا این مدت مدعی قهرمانی است

یحیی گل‌محمدی در حالی تصمیم به استعفا و جدایی گرفته که پرسپولیس علی‌رغم مشکلات زیاد تنها ۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. پرسپولیس این فصل و به خصوص در هفته‌های تازه از نظر فنی شرایط خوبی را توانایی نکرده و اکثر بازیکنان این تیم در فرم خوبی به سر نمی‌برند. صدمه دیدن‌های بازیکنان، کم شدن چند ستاره نقل و حواشی مربوط به اختلافات مدیریت و کادر فنی علتشده پرسپولیس نتواند کارکرد درخشان فصل قبل را تکرار کند و از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف بشود. با این وجود آن‌ها در نیم‌فصل اول ۳۰ امتیاز کسب کردند و در ۲ امتیازی استقلال می باشند و می‌توانند در ادامه فصل هم برای قهرمانی بجنگند. یقیناً اول باید تکلیف ادامه همکاری یا جدایی گل‌محمدی اشکار بشود و این بلاتکلیفی به بزرگ‌ترین نگرانی پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است.

ادامه مطلب
اسطوره رئال مادرید، گلزن‌ترین دفاع کننده تاریخ لالیگا » اصفهانیا

ششمین استعفای گل‌محمدی در ۴ فصل؛ این بار جدی‌تر از همیشه!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments