پشت‌پرده حضور قایدی در اتحاد کلباء؛ مجیدی دنبال آسیب زدن به استقلال نیست!

پشت‌پرده وجود قایدی در اتحاد کلباء؛ مجیدی جستوجو صدمه زدن به استقلال نیست!


تابستان سال قبل می بود که مدیریت استقلالموفق شد مهدی قایدی را به طور قرضی از باشگاه شباب الاهلی به خدمت بگیرد. اما عدم انجام تعهدات از سوی مدیران زمان آبی پوشان و پرداخت نشدن چند فقره قسط این انتقال جهت شد تا باشگاه اماراتی از انتقال مجدد قایدی به استقلال جلوگیری کند.

در این بین، اتحاد کلباء با خواست فرهاد مجیدی به سراغ قایدی رفت و توانست این بازیکن ایرانی را به طور قرضی به خدمت بگیرد. اتفاقی که با عکس العمل‌های منفی از سوی تعدادی از هواداران استقلال روبرو شد و آنها باور داشتند مجیدی پیش از این اظهار کرده هیچ زمان بازیکنی از استقلال جذب نمی‌کند و یا حتی بازیکنی هم مورد نظر آبی پوشان باشد، با او داخل مذاکره نخواهد شد ولی جذب قایدی، خلاف این ادعا بوده است.

اکنون صالح مصطفوی به گفتن یکی از نزدیک‌ترین افراد به مجیدی در این خصوص به سخن بگویید پرداخته است. مربی اسبق استقلال و اتحاد کلباء که اکنون در کانادا به سر می‌برد، می‌گوید بعد از مطمعن فرهاد از عدم تمایل شباب الاهلی به وجود قایدی در استقلال، آنها به سراغ این بازیکن رفته‌اند.

ادامه مطلب
رکورد اختصاصی رونالدو در شب صعود النصر » اصفهانیا

مصطفوی درمورد علت جذب قایدی توسط مجیدی می‌گوید:می‌توانید از رافائل سیلوا سوال کنید که حتی مطلب‌هایش نیز حاضر است. ما همان سال اول وجود در کلباء، او را می‌خواستیم. ولی به محض این که استقلال به سراغ این بازیکن رفت، خود من به سیلوا مطلب دادم که آقا فرهاد پیغام داده و می گوید شما به استقلال برو چون آنجا هم برای تو بهتر است و هم برای استقلال، ما در اینجا دفاع کننده اشکار می‌کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماجرای بزرگ‌ترین جنجال قضاوت لیگ برتر » اصفهانیا

او با اظهار این که بازیکنان دیگر استقلال نیز خواستار وجود در کلباء بوده‌اند، می‌گوید: اکنون من اسم نمی‌برم، اما برخی از بازیکنان خودشان مطلب می دادند که مطالبات مالی دارند و در تیم پرداختی مقداری صورت می‌گیرد و می‌خواهند به کلباء همراه شوند ولی آنها را به آن سمت پوش می کردیم. درمورد قایدی چون خودم نزدیک به داستان نبودم، نمی توانم با جزئیات توضیح بدهم ولی این را می دانم که مهدی قایدی بازیکن شباب الاهلی است و این باشگاه در بین تیم های اماراتی، بازیکن قرضی زیاد داشته و با دیگر تیم ها ارتباطات خوبی دارد.

مصطفوی اینگونه توضیح می دهد: برای مثال شباب الاهلی با جوان اول کلباء قرارداد می بندند ولی در ازای آن، شباب الاهلی به کلباء دو، سه بازیکن خوب می دهد. فقط قایدی نیست که از شباب الاهلی به کلباء آمده است، آنها بازیکن فرد دیگر به نام لئاندرو اسپاداسیو دارند که فوتبالیست زیاد خوبی است و او نیز به طور قرضی راهی کلباء شده است. این نشان دهنده رابطه خوب بین شباب الاهلی و باشگاه‌های اماراتی است و فرهاد مجیدی نمی تواند به قایدی بگوید که مهدی تو به استقلال برو چون او تحت قرارداد باشگاه الاهلی است.

ادامه مطلب
جنگ بین یحیی و جواد را نکونام شروع نکرد » اصفهان امروز آنلاین

دستیار اسبق مجیدی در ادامه توضیح می‌دهد: داستان این است که به گمان زیاد در آن مقطعی که شباب الاهلی نقل و انتقالاتش را می بسته، باشگاه استقلال کاری برای گرفتن قایدی انجام نداده است و گویا خود مهدی نیز در این عرصه چندین بار سخن بگویید کرده ولی رقم هایی که نقل شده، در حد توان باشگاه استقلال نبوده است در نتیجه باشگاه شباب الاهلی برای مهدی تصمیم گرفته و او را به همراه لئاندرو به کلباء قرض داده است.

مصطفوی این چنین می‌گوید: این انتقال، تصمیم هر دو باشگاه بوده است. هنگامی که شباب الاهلی نمی‌خواهد قایدی را به باشگاهی خارج از امارات بدهد یا پول هنگفتی در روبه رو پیشنهادات خارجی می‌خواهد، در نتیجه بجای این که قایدی راهی الوحده بشود، بهتر است بیاید کلباء و زیر نظر آقا فرهاد کار کند. نوشته این مدلی بوده است.

ادامه مطلب
عکس| مطلب بیرانوند برای رونالدو بعد از اتفاق خطرناک » اصفهانیا

مربی اسبق استقلال با ذکر نمونه فرد دیگر می‌گوید: برای مثال شباب الاهلی دفاع راست خود کلباء را خریده و او را به طور قرضی به الوحده داده است و به خود کلباء قرض نداده است. این نشان دهنده تعامل بین باشگاه‌ها است و من اینجوری گمان می‌زنم که آقا فرهاد حرف های است بجای این که مهدی راهی الوحده و الامارات بشود، بهتر است بیاید کلباء بازی کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

مصطفوی در آخر با پافشاری بر عشق بی آخر مجیدی به استقلال پافشاری می کند: منی که هفت، هشت سال در استقلال بوده ام و اکنون به گفتن تدارکات یا مربی در این باشگاه سمتی داشته ام، عرقم به باشگاه اینقدر زیاد است و روی آن تعصب دارم. دیگر خودتان ببینید آقای مجیدی که با این تیم رویا ساخته، دقیقه ۹۰ به پرسپولیس گل سه امتیازی زده، چهار بار دروازه رقیب را باز کرده، آن همه قهرمانی کسب کرده و در آسیا درخشیده و تیم را بدون باخت قهرمان کرده، قطعا عرقش به استقلال، زیاد تر از من است و دوست دارد استقلال موفق بشود و جستوجو صدمه رساندن به این تیم نیست. در رابطه مهدی، تصمیم گیری دست باشگاه شباب الاهلی بوده است؛ نه فرهاد، نه مهدی و نه استقلال.

ادامه مطلب
بارسا را حذف کنید و 10 میلیون یورو بگیرید! » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments