ال جی از یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد

ال جی از یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد


ال جی از یک ماشین لباسشویی و خشک‌کن هوشمند با نام Mega Capacity Smart WashCombo Washer Dryer رونمایی کرده است که از موتور Direct Drive و فناوری پمپ حرارتی Inverter منفعت می‌برد. به حرف های ال‌جی این مدل در محدوده خود دارای بیشترین ظرفیت است و برای شستن و خشک‌کردن لباس‌ها چرخه مختصر دو ساعته را دارد.

ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart WashCombo می‌تواند پارچه‌های درشت همانند یک لحاف زیاد بزرگ را بشوید. منفعت گیری از پمپ حرارتی اینورتر علاوه بر منفعت‌وری انرژی علتمی‌بشود تا ماشین کارکرد بی‌صداتری می‌بشود. این چنین یک صفحه دیجیتال LCD روی آن قرار گرفته که برای کنترل لباسشویی و خشک‌کن می‌توان از آن‌ها منفعت گیری کرد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی ماشین لباسشویی ال جی

ال جی از یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد ۷

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart WashCombo از هوش مصنوعی برای برسی پارچه، اندازه بار و سطح کثیفی منفعت گیری می‌کند. سپس به‌طور هوشمند چرخه موردنیاز را برای کارکرد بهینه تنظیم می‌کند.

ادامه مطلب
بزرگ‌ترین هواپیمای جهان با طول ۱۰۸ متر معارفه شد + ویدیو_اصفهانیا

راه‌های زیاد بسیاری برای تعامل با این دستگاه وجود دارد و به‌گفتن مثال می‌توانید از طریق یک برنامه موبایل به‌صورت ریموت آن را کنترل کنید. علاوه بر این، با حمایتاز دستیار صوتی گوگل یا الکسای آمازون می‌توان از طریق دستورات صوتی آن را کنترل کرد. برای مدیریت از راه دور این دستگاه از فناوری SmartThinQ ال‌جی حمایتمی‌کند.

ال جی ماشین لباسشویی خشک کن هوشمند Mega Capacity Smart WashCombo را با قیمت ۲۹۹۹ دلار در ایالات متحده اراعه کرده است. این چنین موتور Direct Drive این دستگاه با ۱۰ سال گارانتی به خریداران اراعه می‌بشود. وجود برچسب اقتصادی پریمیوم مشخص می کند که ال جی بیشترین دسته از مصرف‌کنندگان را به‌گفتن مشتریان ماشین خود در نظر گرفته است. اکنون اشکار نیست که این دستگاه چه وقتی در دیگر بازارهای جهانی اراعه خواهد شد. این چنین می‌توان انتظار داشت که در نمایشگاه CES 2024 هفته آینده اطلاعات بیشتری درمورد آن انتشار بشود.

ادامه مطلب
سود هواوی در سه‌ماهه اول 2024 با افزایش 564 درصدی مواجه شد_اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments