تصمیم مهم و جذاب مورینیو درباره سردار آزمون

تصمیم مهم و دلنشین مورینیو درمورد سردار آزمون » اصفهانیا


اولین بار که خبر انتقال سردار آزمون به رم انتشار شد، موجی از سوی هوادارن این تیم شکل گرفت و آنها این ستاره ایرانی را یک خرید متوسط برای تیمشان می‌دانستند اما اکنون و چند ماه سپس از اغاز فصل اوضاع به طور کامل تحول کرده است.

سردار اکنون سپس از گذشت چند ماه به یک ستاره محبوب در المپیکو تبدیل شده تا جایی که اکنون هواداران رم دلواپس غیبت او در زمان زمان حضورش در جام ملت‌های آسیا می باشند. حتی آنها به شوخی کمپینی راه اندازی دادند و خواهان وجود آندره‌آ بلوتی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به جای سردار آزمون شدند.

در واقع اگرچه سردار هم چنان یک مهره تعویضی برای ژوزه مورینیو محسوب می‌بشود اما هرگاه که به زمین آمده توانسته تاثییر خود را بگذارد. نمونه اش همین بازی دو شب پیش که ستاره ایرانی سپس از وجود در زمین با یک پاس گل عالی عرصه برگشت رم به مسابقه و فرار این تیم از کابوس حذف زودهنگام از کوپا ایتالیا را فراهم کرد.

ادامه مطلب
لیست مدارس دخترانه نائین با آدرس و شماره تلفن

این کارکرد درخشان آزمون نه تنها نظر هواداران رم بلکه نگاه مدیران این باشگاه و ژوزه مورینیو را هم تحول داده است. بر پایه گزارش روزنامه مشهور ایتالیایی یعنی کوریره دلو اسپورت رم از کارکرد ستاره ایرانی بیشتر از حد فکر راضی است.

کوریره در این باره نوشت: “این بازیکن ۲۹ ساله علیرغم بازی در دقایق زیاد محدود در ماه‌های ابتدایی این فصل، مورینیو و باشگاه را تحت تاثییر قرار داده است. تقریبا هر بازی که او به گفتن یار تعویضی به زمین آمده، رم توانسته کار را به سود خود پیش ببرد. به همین خاطر رم دوست دارد این بازیکن را در برنامه‌های بلند زمان خود قرار دهد. یقیناً تا این مدت اشکار نیست که باشگاه رم بخواهد او را به شکل دائمی از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد اما با ادامه این روال اصلا دور از انتظار نیست این اتفاق رخ دهد.”

ادامه مطلب
آدرس و شماره تلفن مدارس دخترانه خوانسار

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments